// پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۰

با خرید یکی از کارت های گرافیک‌ سری ۳۰۰۰ انویدیا صاحب Watch Dogs Legion شوید

شرکت انویدیا در وبسایت خود اعلام کرده کاربران با خرید یکی از کارت‌های گرافیک‌ سری ۳۰۰۰، بازی Watch Dogs Legion را به رایگان کسب خواهند کرد.

چندی پیش بود که شرکت انویدیا (Nvidia) سری جدید کارت گرافیک‌های خود را معرفی کرد و شاهد سه نسخه از سری ۳۰۰۰ بودیم. کارت‌ های گرافیک‌ RTX 3080 و RTX 3090 در اواسط ماه سپتامبر (اواخر شهریور ماه) و کارت گرافیک RTX 3070 در ماه اکتبر روانه بازار خواهند شد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، در وبسایت انویدیا نوشته شده که کاربران با خرید یکی از کارت‌‌های گرافیک‌ ذکر شده، می‌توانند بازی Watch Dogs Legion را به رایگان کسب کنند. گفتنی است که کاربران باید در بازه زمانی ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور ماه) تا ۲۹ اکتبر (هشت آبان ماه) جهت خرید یکی از سه کارت ذکر شده، اقدام کنند. از آن‌جایی که هنوز تاریخ عرضه دقیق RTX 3070 اعلام نشده، باتوجه‌به این تاریخ انتظار می‌رود تا اواسط ماه اکتبر عرضه شود.

در ادامه مشخص شده که کاربران علاوه‌بر کسب نسخه رایگان واچ داگز لیجن، کد اشتراک یک ساله سرویس GeForce Now را هم کسب خواهند کرد. البته باید اشاره کنیم که تا تاریخ ۱۰ آذر ماه (۳۰ نوامبر)، با خرید یکی از کارت‌های سری ۳۰۰۰، کد اشتراک یک ساله سرویس استریم GeForce Now را کسب می‌کنید. Watch Dogs Legion جزو بازی‌هایی نیست که از ویژگی‌های جدید کارت‌های انویدیا استفاده می‌کند، اما تعدادی از بازی‌ها از جمله Cyberpunk 2077، از ویژگی DLSS 2.0 استفاده خواهند کرد که نرخ فریم را به‌هنگام استفاده از ری تریسینگ، بهبود می‌بخشد. 

در انتها مشخص شده که بعضی از بازی‌های قدیمی از جمله فورتنایت هم آپدیت‌هایی را دریافت خواهند کرد تا از ویژگی‌های این کارت‌های گرافیک بهره‌مند شوند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده