// چهار شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵

تاریخ جدید انتشار نسخه Early Access بازی Baldur's Gate 3 مشخص شد

در جریان لایو استریم Panel From Hell استودیو لرین اعلام کرد که نسخه دسترسی زودهنگام بازی Baldur's Gate 3 در تاریخ ۹ مهر ماه عرضه می‌شود. 

چندی پیش بود که استودیو لرین (Larian Studios)، سازنده بازی Baldur's Gate III، اعلام کرد که نسخه دسترسی زودهنگام بازی تأخیر خورده است و در جریان لایو استریم Panel From Hell که ۱۸ مرداد ماه (۲۸ اوت) برگزار می‌شود، تاریخ جدید بازی را اعلام می‌کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان استریم Panel From Hell، سوئن وینک، مدیرعامل استودیو لرین، اعلام کرد که نسخه دسترسی زودهنگام بازی Baldur's Gate 3 در تاریخ ۹ مهر ماه (۳۰ سپتامبر) در اختیار کاربران استیم قرار می‌گیرد. همچنین در ادامه اطلاعات بیشتری هم حول بازی منتشر شد. بازیکنان قادر به انتخاب کاراکترهای Origins بازی نیستند، بلکه به‌واسطه‌ی سیستم شخصی‌سازی بسیار غنی خود، به شما اجازه می‌دهد تا کاراکتر دلخواه‌تان را بسازید.

ازطرفی می‌توانید پنج کاراکتر Origins بازی را هم وارد تیم خود کنید. نکته جالب، نوع تعامل و رفتار کاراکترهای اصیل با یکدیگر است. رفتار کاراکترها باتوجه‌به اینکه کدام یک از آنها در تیم قرار دارند، با شما و دیگر اعضا متفاوت خواهد بود. تیم سازنده هنوز مطمئن نیست چه تعداد کلاس یا نژاد و نژادهای وابسته در ابتدای نسخه ارلی اکسس در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، ولی تعداد آن‌ها کم خواهد بود (درمیان کلاس‌ها روگ و فایتر تایید شده است). 

از نظر محیط هم محیط‌های Avernus (به‌همراه جنگ خونین که همچنان ادامه دارد)، Faerun و Underdark در بازی وجود دارد. نسخه دسترسی زودهنگام Baldur's Gate 3 تقریبا ۲۰ ساعت محتوا را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و تا سقف چهار بازیکن هم از آن پشتیبانی می‌کنند. البته ‌Baldur's Gate 3 در روز عرضه فاقد پشتیبانی از اسپلیت اسکرین است و کاربران به‌صورت آنلاین باید درکنار یکدیگر بازی را تجربه کنند. با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی، اخبار بیشتری حول Baldur's Gate 3 منتشر می‌شود.

در ادامه می‌توانید لایو استریم Baldur's Gate 3 را درکنار تریلر جدید آن در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده