// سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

حالت Deathmatch در اکت دوم بازی Valorant اضافه می‌شود

اکت دوم بازی Valorant در دسترس قرار گرفته است و در جریان آن شاهد اضافه شدن حالت Deathmatch و ست اسکین Glitchpop برای سلاح‌های بازی هستیم.

درگذشته اعلام شده بود که در تاریخ ۱۴ مرداد ماه (چهار اوت) با یک آپدیت اکت دوم بازی Valorant در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین در جریان اکت دوم، Killjoy هم به بازی اضافه می‌شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، فصل دوم ولورنت با یک به‌روزرسانی در دسترس قرار گرفته است و در جریان آن شاهد اضافه شدن کیل‌جوی درکنار بتل‌پس جدید برای کاربران هستیم. بازیکنان با پرداخت ۱۰۰۰ وی‌پی (پول داخل بازی) می‌توانند بتل‌پس را خریداری و با پیشرفت در بازی، جوایز مختلفی نظیر کارت بازیکن، اسپری، تایتل‌های مختلف، امتیازهای Radianite و موارد دیگری را کسب کنند.

بااین‌حال جدا از موارد ذکر شده، شاهد اسکین Glitchpop برای بعضی از سلاح‌های بازی هستیم. بازیکنان می‌توانند سلاح‌های زیر را با اسکین Glitchpop خریداری کنند که ظاهر سایبرپانکی دارد. همچنین یک باندل هم درنظر گرفته شده که شامل تمامی سلاح‌های زیر با ظاهر Glitchpop در یک پکیج است و جدا از آن، آیتم‌های دیگری مثل تایتل، اسپری و بدنه سلاح Glitchpop را هم دریافت خواهید کرد. 

  • Frenzy
  • Judge
  • Bulldog
  • Odin
  • Melee

کریس استون، طراح ارشد سلاح‌های ولورنت، دراین‌باره می‌گوید: «ما تصمیم گرفتیم تا ست اسکینی را ارائه دهیم که از نظر زیباشناسی و جذاب بودن، تجربه‌ی متفاوتی از ظاهر سایبرپانکی را ارائه دهد تا اینکه بخواهیم یک ست اسکین سایبرپانکی ساده و معمولی را در اختیار کاربران قرار دهیم. پس از اینکه طراحی اولیه را تمام کردیم، به‌سراغ موارد دیگری در زمینه شخصی‌سازی اسلحه مثل رنگ‌بندی، پترن‌ها، استیکر و استیکرهای شخصی‌سازی شده رفتیم تا یک چیز متفاوت را در این سبک ارائه دهیم.»

سلاح های بازی Valorant با اسکین Glitchpop

در ادامه، در اکت دوم بازی Valorant شاهد اضافه شدن حالت Deathmatch به بازی هستیم. در جریان حالت Deathmatch دو تیم ۱۰ نفره بدون پول بی‌نهایت، Spike یا مهارت‌های کاراکترها با یکدیگر رقابت می‌کنند. به‌عبارتی در همان شروع می‌توانید سلاح‌های مورد نیاز خود را خریداری کرده و بازی را آغاز کنید. هر تیم که بتواند زودتر به ۳۰ عدد Kill برسد، برنده مسابقه خواهد بود. همچنین هر بازی هم ۶ دقیقه زمان خواهد داشت. بااین‌حال بازیکنان آزاد هستند که هر زمان خواستند از بازی خارج شوند، اما تمامی امتیازهای کسب شده آن‌ها در طول آن دور از بازی، از بین می‌رود. 

برای مقابله با کمپرها هم سیستمی تعبیه شده که هر پنج ثانیه یک بار محل قرارگیری شما در محیط بازی ازطریق UAV قرار داده شده در محیط نمایان می‌شود و سایر بازیکنان به‌واسطه‌ی مینی مپ یکدیگر را مشاهده می‌کنند. هر بازیکنی هم که کشته شود، یک پک بازیابی نوار سلامت از خود به‌جای می‌گذارد که تنها ۱۰ ثانیه روی زمین خواهد بود و پس از آن، از بین می‌رود. جدا از تمامی موارد ذکر شده که امروز در دسترس قرار گرفته است، حالت Deathmatch فردا در قالب یک حالت آزمایشی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا امروز اکت دوم بازی Valorant را تجربه کرده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده