نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تعداد کاربران فعال سرویس مخصوص بازی Curse Voice به بیش از ۱ میلیون نفر در ماه رسید

کمپانی کرس که در زمینه‌ی بازی‌های ویدئویی مشغول به فعالیت است، دیروز اعلام کرد محبوبیت سرویس مخصوص بازی‌اش به نام Curse Voice که مانند مسنجر اسکایپ از قابلیت انتقال صدا توسط اینترنت پشتیبانی می‌کند، روز به روز در حال افزایش است.

2860707-voice

سرویس Curse Voice که از سال ۲۰۱۴ و به طور رایگان عرضه شد، اکنون به طور ماهانه ۱.۱ میلیون کاربر فعال دارد (از مجموع ۳.۵ میلیون کاربری که در این سرویس ثبت‌نام کرده‌اند) که ۱۶ میلیون دوستی را ایجاد کرده و ۹۲ میلیون پیام به یکدیگر فرستاده‌اند.

Curse Voice که هنوز در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد، از بازی‌های زیادی پشتیبانی می‌کند که از جمله مهمترین آنها می‌توان به League of Legends و Minecraft و Smite و Strife اشاره کرد.

ویژگی بسیار جالب دیگری که Curse Voice ارائه می‌دهد، مربوط به جنبه‌ی اجتماعی این سرویس است که به کاربرانش اجازه می‌دهد تا حتی در صورتی که به انجام یک بازی جدید می‌پردازند همچنان با یکدیگر در ارتباط باشند.

داناون دانکن، نایب رییس بخش بازاریابی کمپانی کرس، طی بیانیه‌ای اعلام کرد:

ما به این حقیقت اعتقاد داریم که بازیکن‌ها همیشه یک بازی را انجام نمی‌دهند، و از سوی دیگر وقتی به بازی جدیدی می‌پردازید نباید دوستان خود را از دست بدهید. بنابراین Curse Voice می‌تواند دوستان‌‌تان را وارد کند و به شما اجازه دهد تا ارتباط‌تان با آنها را حفظ کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این سرویس و همچنین دانلود و نصب برنامه‌ی مخصوص آن می‌توانید به وبسایت Curse Voice مراجعه کنید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده