// سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۱

رنکینگ تیم‌های CS:GO؛ خرداد ۹۹

جدیدترین رتبه‌بندی تیم‌های برتر بازی Counter Strike: Global Offensive با صعود دو پله‌ای تیم NaVi همراه بوده است.

چند هفته‌ای است که کره زمین با شیوع ویروس کرونا روبه‌رو شده است و همین موضوع دنیای ورزش الکترونیک را به سمت برگزاری رویدادهای آنلاین سوق داده است. دو رویداد ESL Pro League و Flashpoint آخرین تورنمنت‌های رسمی بوده‌اند که تیم‌های حرفه‌ای بازی Counter Strike: Global Offensive به‌صورت حضوری تجربه کردند و بعد از آن مسابقات بین‌المللی به سمت برگزاری مسابقات آنلاین و منطقه‌ای رفته است. اواسط ماه می نیز بهترین تیم‌های هر منطقه برای کسب سهمیه مسابقات ESL One: Road to Rio که به‌عنوان رویدادی Major در دنیای کانتر استرایک شناخته می‌شود، وارد میدان شدند.

مهم‌ترین اتفاق مربوط‌به رنکینگ ماه قبل مربوط‌به تیم Astralis بوده است. این تیم بعد از تغییراتی که در فهرست بازیکنانش تجربه کرد، باتوجه‌به قوانین مربوط‌به رنکینگ ماهیانه، برخی از امتیاز خود را از دست داده است که همین موضوع باعث شد تا تیم‌های دیگر فاصله خود را با این تیم به حداقل برسانند. در حال حاضر dev1ce و Xyp9x به دلیل استرس ناشی از حضور در مسابقات حرفه‌ای برای مدتی در مسابقات شرکت نخواهند کرد و فهرست بازیکنان تیم Astralis با حضور dupreeh ،device ،Snappi ،Magisk و JUGi تکمیل شده است. در این بین zonic نیز همانند گذشته به‌عنوان مربی این تیم را همراهی خواهد کرد و رهبری تیم در داخل بازی بر عهده Magisk خواهد بود.

در فهرست زیر بیست تیم برتر جهان را در بازی Counter Strike: Global Offensive شاهد هستید که باتوجه‌به فعالیتی که در ماه می داشته‌اند رتبه‌بندی شده‌اند. این رتبه‌بندی بسته به فعالیت آن‌ها در رقابت‌های حضوری و برخط انجام شده است که بخش آنلاین امتیاز کمتری را شامل می‌شود. لازم به ذکر است که در هفته‌های گذشته باتوجه‌به شیوع ویروس کرونا، برگزاری رویدادهای حضوری کاهش چشم‌گیری داشته است و تیم‌ها و برگزارکنندگان به مسابقات آنلاین روی آورده‌اند.

رنکینگ تیم‌های بازی CS:GO؛ بهمن ۹۸

رتبهتیمامتیاز+/-
۱Na'Vi۸۷۴۲+
۲Astralis۸۱۷۱-
۳Fnatic۸۱۴۱-
۴G2۷۷۵۲+
۵mousesports۷۶۲۱-
۶Team Liquid۶۳۶۱-
۷FaZe۵۵۵-
۸FURIA۴۳۳۳+
۹Evil Geniuses۴۱۴۱-
۱۰Vitality۴۰۴۱-
۱۱100 Thieves۳۸۲۱-
۱۲NiP۳۲۰۱+
۱۳Spirit۳۱۱۶+
۱۴Gen.G۲۸۱۹+
۱۵MAD Lions۲۷۷۳-
۱۶Cloud9۲۵۸۴+
۱۷Complexity۲۵۱۹+
۱۸MIBR۲۱۱۴-
۱۹GODSENT۲۰۸۲-
۲۰BIG۲۰۷۴-

در جدیدترین رتبه‌بندی تیم‌های برتر بازی Counter Strike: Global Offensive شاهد سقوط قابل‌توجه تیم‌هایی مانند OG، Virtus Pro و ForZe بودیم که با محاسبه امتیاز مربوط‌به ماه گذشته، دیگر در بین بیست تیم برتر جهان قرار ندارند و به رتبه‌های ۲۲، ۲۵ و ۲۶ سقوط کرده‌اند. در این بین تیم‌های Gen.G و Complexity Gaming توانسته‌اند با کسب امتیاز بیشتر نسبت به ماه گذشته، صعودی ۹ پله‌ای را تجربه کنند و از تیم‌هایی مانند MIBR، ENCE و BIG پیشی بگیرند.

نمایندگان برزیلی دنیای کانتر استرایک هم تغییرات قابل توجهی را در رنکینگ داشته‌اند که شاهد سقوط تیم MIBR به رتبه هجدهم جدول بوده‌ایم و تیم FURIA بعد از صعودی ۳ پله‌ای توانسته است به جمع ده تیم برتر جهان بپیوندد و رتبه اول برزیل را تصاحب کند.


منبع hltv زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده