// یکشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

تیم‌ های راه یافته به مرحله حذفی مسابقات DreamHack Masters بازی CS:GO مشخص شدند

تیم‌های راه یافته به مرحله حذفی مسابقات DreamHack Masters Spring 2020 بازی Counter Strike: Global Offensive در دو منطقه اروپا و آمریکای شمالی مشخص شدند.

مسابقات DreamHack Masters Spring 2020 بازی Counter Strike: Global Offensive یکی از چندین رویداد ورزش الکترونیک است که با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین در حال پیگیری است و ساعاتی قبل با اتمام مرحله اول، تیم‌های راه یافته به بخش حذفی مشخص شد. مجموعا ۱۶ تیم در بخش اروپا و ۸ تیم دیگر در بخش آمریکای شمالی حضور دارند که مجموع جوایز بخش اروپا ۱۶۰ هزار دلار است و آمریکایی‌ها باید برای سهمی از مجموع ۱۰۰ هزار دلار با یکدیگر رقابت کنند.

فرمت برگزاری مسابقات از دو بخش گروهی و حذفی تشکیل شده است که در هر دو منطقه تیم‌ها در گروه‌های چهار تیمه قرار گرفتند و تیم‌های اول تا سوم هر گروه جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات را کسب کردند. تیم اول هر گروه در بخش برنده‌های (Upper Bracket) مرحله حذفی قرار گرفته است و تیم‌های دوم و سوم هر گروه به بخش بازنده‌ها (Lower Bracket) انتقال پیدا کرده است. در نهایت تیم‌ها بایستی در بخش حذفی با برگزاری بازی‌های best-of-three با یکدیگر روبه‌رو شوند که بازی فینال به صورت best-of-five پیگیری می‌شود.

از مهم‌ترین اتفاقات بخش گروهی مسابقات در بین تیم‌های منطقه اروپا می‌توان به حذف شدن تیم‌های mousesports، ENCE، GODSENT و North اشاره کرد که با قرار گرفتن در بین جایگاه چهارم گروه خود، از دور مسابقات کنار رفتند.

مسابقات کانتر استرایک

در منطقه آمریکای شمالی نیز تیم‌های Chaos Esports Club و Evil Geniuses ضعیف‌ترین نمایش را داشتند که هر دو تیم با کسب دو باخت و یک پیروزی در مرحله گروهی مسابقات در جایگاه چهارم گروه خود قرار گرفتند و از ادامه مسیر بازماندند. در این بین تیم مطرح Liquid نیز با کسب دو باخت که در مقابل تیم‌های FURIA Esports و Chaos Esports Club رقم خورد، راهی بخش بازنده‌ها شد.

مسابقات کانتر استرایک

رقابت‌های مرحله حذفی مناطق اروپا و آمریکای شمالی مسابقات DreamHack Masters Spring 2020 بازی Counter Strike: Global Offensive قرار است به طور هم‌زمان با کمی تاخیر از ۱۹ خرداد ماه پیگیری شود. علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌ها می‌توانند با مراجعه به بخش آرشیو کانال dreamhackcs در توییچ به دیدن بازپخش بازی‌های انجام شده بپردازند و در روز دوشنبه، ۱۹ خرداد نیز از پخش زنده بازی‌های استفاده کنند.

لازم به ذکر است که مسابقات BLAST Premier: Spring 2020 از فردا با حضور تیم‌هایی مانند Fnatic و Astralis شروع می‌شود و طرفداران بازی کانتر استرایک می‌توانند با مراجعه به کانال blastpremier در توییچ به دیدن بازی‌ها بپردازند.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده