نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۱

Wasteland 3 حداقل ۱۰ پایان مختلف خواهد داشت

به گفته طراح مراحل بازی Wasteland 3، این اثر نقش آفرینی حداقل ۱۰ پایان مختلف خواهد داشت.

زمان خیلی زیادی تا انتشار بازی Wasteland 3 باقی نمانده و طرفداران آثار نقش آفرینی، بی‌صبرانه منتظر تجربه نسخه جدید این مجموعه در تاریخ ۳۰ اردیبهشت و روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 هستند. استودیو اینگزایل، سازنده بازی، قصد دارد در این نسخه هم یک تجربه نقش آفرینی پرجزییات را در اختیار بازیکنان بگذارد که شامل سیستم دیالوگ‌های عمیق و گیم‌پلی جذابی باشد. با این حال طبق جدیدترین اخبار بازی، به نظر می‌رسد یکی دیگر از مواردی که تیم سازنده اهمیت زیادی برای آن قائل شده، بحث ارزش تکرار بازی و داشتن پایان‌های مختلف است. 

جرمی کاپمن، طراح ارشد مراحل بازی، اخیرا در مصاحبه‌ای با پی‌سی گیمز اِن، به این موضوع اشاره کرده و بدون دادن جزییات بیش‌تر، گفته که بازی حداقل ۱۰ پایان مختلف خواهد داشت و تصمیم‌ها و رفتار‌های بازیکن در طول بازی، تاثیر زیادی روی چگونگی اتفاقات و پایان‌بندی اثر خواهند داشت:

طبق محاسباتی که داشتیم، حداقل ۱۰ پایان بزرگ و اساسی را در بازی شاهد خواهیم بود. جدا از این تصمیم‌گیری‌های مختلف روی موارد جزئی‌تری مثل سرنوشت شخصیت‌ها هم تاثیرگذار هستند. همچنین ما سیستمی در نظر گرفتیم که بر اساس آن، گروه‌های مختلف بسته به رفتار بازیکن دیدِ متفاوتی نسبت به او پیدا می‌کنند و واکنش‌های آن‌ها، می‌تواند تاثیر زیادی روی تصمیم‌های شما و چگونگی جریان بازی داشته باشد. 

بدون شک داشتن پایان‌های مختلف، می‌تواند نکته جالبی برای ویست‌لند ۳ باشد و ارزش تکرار بسیار بالایی به آن ببخشد؛ البته به شرطی که کیفیت کلی بازی آنقدر بالا باشد که بازیکن هم برای تجربه چندین باره آن تشویق شود. نظر شما در این مورد چیست؟ آن را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده