نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

حالت عکاسی Death Stranding احتمالا در قالب یک آپدیت به پلی‌ استیشن 4 می‌آید

کوجیما پروداکشنز ممکن است حالت Photo Mode را از طریق یک آپدیت برای نسخه پلی استیشن 4 بازی Death Stranding منتشر کند.

Death Stranding در حال آماده‌سازی برای انتشار روی پلتفرم پی سی است و این نسخه شامل حالت Photo Mode که اغلب از سوی طرفداران درخواست می‌شد نیز خواهد بود. حالا و براساس توییت‌های جدید هیدئو کوجیما، به نظر می‌رسد که این ویژگی از طریق محتوای یک آپدیت برای کاربران پلی استیشن 4 نیز در نظر گرفته خواهد شد.

توییت جدید کوجیما، با اشاره به این که حالت عکاسی برای نسخه پی‌سی نیز همچنان تحت فرایند توسعه قرار دارد، اعلام کرده که «از آنجایی درخواست‌ها در این خصوص زیاد است، شاید این ویژگی را به صورت آپدیت در نظر بگیریم.» لذا به نظر می‌رسد که امکان دسترسی کاربران PS4 نیز به این حالت فراهم شود.

 

Death Stranding

در حالت Photo Mode شما می‌توانید زاویه دید دوربین را تغییر دهید، در جریان بازی مکث کنید، فیلترهای مختلف را مورد استفاده قرار داده و رنگ بندی تصاویر را تغییر دهید. کوجیما در دیگر پیام‌های خود تصاویری از نحوه عملکرد حالت Photo Mode و ویژگی‌های آن را منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید.

 

همانطور که در هنگان رونمایی از نسخه پی‌سی بازی Death Stranding اعلام شد، این بازی از نمایشگر‌های عریض نیز پشتیبانی کرده و در ادامه می‌توانید نحوه نمایش تصاویر را در این حالت مشاهده کنید. کوجیما در توییت مربوطه می‌نویسد:

حالت Ultra Wide در نسخه کامپیوتری بازی DEATH STRANDING امکان گسترش دید افقی کاربر را فراهم می‌کند. تصاویر در این حالت به طور ویژه برای پرکردن چیزی که معمولاً به نام حاشیه سیاه اطراف تصاویر گیم‌پلی می‌شناسیم، طراحی شده‌اند. رابط کاربری تجهیزات سم در گوشه‌ی پایین و سمت چپ تصویر نمایش داده خواهد شد.

 

Death Stranding

نسخه پی‌ سی بازی Death Stranding در تاریخ دوم ماه ژوئن (۱۳ خرداد ۹۹) در فروشگاه اپیک گیمز استور و استیم منتشر خواهد شد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده