نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲

مجموعه سه‌گانه Serious Sam از امروز در دسترس مشترکین سرویس گوگل استیدیا قرار گرفت

پس از انتقادهای فراوان از گوگل مبنی‌بر پشتیبانی نکردن از سرویس استیدیا و عدم انتشار بازی‌های متنوع برای آن، مشترکین این سرویس از امروز می‌توانند مجموعه جذاب Serious Sam را از طریق آن تجربه کنند.

یکی از جذاب‌ترین و سریع‌ترین آثار شوتر اول‌شخص در سال ۲۰۰۱ روانه بازار شد. بازی خاطره‌انگیز Serious Sam به‌دلیل مکانیزم‌ سریع خود و اسلحه‌هایی که در کمتر بازی‌های این سبک دیده می‌شد، به‌سرعت توانست به یکی از محبوب‌ترین و خاطره‌سازترین بازی‌های اکثر گیمرها تبدیل شود. اگر از طرفداران این سری قدیمی باشید، احتمالا اطلاع دارید که حدود دو سال پیش مجموعه‌ سه‌گانه‌ای از این بازی با بهبودهای گرافیکی برای کاربران کنسول‌های نسل هشتمی نیز روانه بازار شد.

باتوجه به اینکه در چند روز اخیر ناشران و بازی‌سازهای زیادی انتقادهایی به گوگل و سیاست‌های آن درمورد سرویس استیدیا کرده‌ و ادعا دارند که علی‌رغم دادن وعده‌های فراوان، گوگل اما نتوانسته آنطور که انتظار می‌رفت از این سرویس استریم خود پشتیبانی کند، اما امروز خبری جذاب برای مشترکین آن منتشر شد. براساس جدیدترین اخبار بازی، کاربران استیدیا از امروز می‌توانند مجموعه سه‌گانه Serious Sam را طریق این سرویس تجربه کنند.

طبق اطلاعات منتشر شده، این مجموعه شامل سه نسخه Serious Sam HD: The First Encounter که برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۱، بازی Serious Sam HD: The Second Encounter در سال ۲۰۰۲ و همچنین Serious Sam 3: BFE که حدود ۹ سال پیش یعنی در سال ۲۰۱۱ روانه بازار شده بودند، است.

داور هونسکی، مدیر بخش تجاری استودیوی کروتیم، در مصاحبه خود ادعا کرد که تجربه بازی روی استیدیا یک تجربه منحصربه‌فردی است؛ چراکه به گفته او گیمر نباید نگران به‌روز بودن سیستم خود باشد و از طریق این سرویس به‌راحتی می‌تواند صرف‌نظر از مشخصات دستگاه خود، بازی را تجربه کند. تنها چیزی که نیاز است یک کنترلر، صفحه نمایش و یک اینترنت قوی است. برای تماشای تریلر منتشر شده از این بازی که تمرکز ویژه‌ای روی بخش چندنفره و Co-op آن دارد، می‌توانید به لینک یوتیوب آن مراجعه کنید. این نکته را باید توجه داشته باشید که بسته‌های الحاقی Legend of the Beast و Jewel of the Nile نیز در این مجموعه حضور خواهند داشت.

اگر شما هم بازی Serious Sam را تجربه کرده‌اید، لطفا لحظات خاطره‌انگیز خود را با ما نیز به اتشراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده