// سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۳

گروه بندی و زمان مسابقات ICE Challenge 2020 بازی CS:GO

تیم OG بایستی در مسابقات ICE Challenge 2020 بازی Counter Strike: Global Offensive هم‌گروه تیم‌های Na'Vi، ENCE و GODSENT شود.

مرحله اصلی مسابقات ICE Challenge 2020 بازی Counter Strike: Global Offensive قرار است با حضور هشت تیم پیگیری شود که تمامی تیم‌ها به‌صورت مستقیم به این رویداد دعوت شده‌اند. این رویداد قرار است هم‌زمان با برگزاری مرحله بهاری مسابقات BLAST Premier پیگیری شود.

تیم‌های حاضر در مرحله اصلی بایستی در دو مرحله گروهی و حذفی با یکدیگر رقابت کنند. رقابت‌های مرحله گروهی با فرمت best-of-three برگزار خواهند شد و تیم‌ها در دو گروه چهار تیمی قرار گرفته‌اند. از هر گروه سه تیم به مرحله دوم راه پیدا می‌کند که تیم اول گروه راهی مرحله نیمه‌نهایی می‌شود و تیم‌های دوم و سوم بایستی از یک مرحله عقب‌تر به کار خود ادامه دهند. تیم‌های چهارم هر گروه نیز در همان مرحله گروهی از دور مسابقات حذف می‌شوند. بازی‌های مرحله آخر به‌صورت تک حذفی پیگیری می‌شوند و مراحل قبل از فینال با فرمت best-of-three برگزار خواهد شد. در نهایت بازی فینال در روز ۱۷ بهمن و با فرمت BO5 پیگیری خواهد شد.

گروه‌بندی مسابقات ICE Challenge 2020

گروه Aگروه B
HeroicENCE
MAD LionsGODSENT
mousesportsNatus Vincere
Virtus ProOG

مسابقات ICE Challenge 2020 بازی Counter Strike: Global Offensive از روز شنبه، ۱ فوریه مصادف با ۱۲ بهمن کار خود را شروع می‌کند و به مدت ۶ روز ادامه خواهد یافت. شهر لندن پایتخت انگلستان وظیفه میزبانی از این دوره از مسابقات را بر عهده دارد و مجموع جوایز رویداد نیز ۲۵۰ هزار دلار است. علاقه‌مندان به دیدن مرحله اصلی مسابقات می‌توانند از طریق کانال csgomaincast به دیدن مراحل مختلف مسابقات بپردازند.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده