// چهار شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

تیم forZe آخرین سهمیه مسابقات EPICENTER بازی کانتر استرایک را از آن خود کرد

فهرست نهایی تیم‌های راه یافته به مرحله اصلی مسابقات EPICENTER بازی Counter Strike: Global Offensive مشخص و منتشر شد.

تیم forZe با کسب عنوان قهرمانی در بخش مقدماتی مربوط‌به منطقه CIS توانست آخرین سهمیه مربوط‌به مسابقات EPICENTER بازی Counter Strike: Global Offensive را از آن خود کند. این تیم در بخش مقدماتی با شکست تیم‌های Na'Vi Junior، pro 100 و Gambit Youngers توانست به جمع هشت تیم مرحله نهایی مسابقات راه یابد. پیش از این تیم Heroic توانسته بود با شکست تیم mousesports در فینال بخش انتخابی اروپا به مرحله اصلی راه یابد و تیم EHOME نیز با در هم کوبیدن تیم TYLOO در بخش مقدماتی چین جواز حضور در مرحله اصلی را کسب کرده است. مجموع جوایز این رویداد ۵۰۰ هزار دلار است که نیمی از آن به تیم قهرمان تعلق خواهد گرفت.

مرحله اصلی مسابقات EPICENTER بازی کانتر استرایک قرار است از ۲۶ آذر شروع شود و هشت تیم راه یافته به مرحله اصلی رویداد بایستی طی چهار روز با یکدیگر رقابت کنند. از مجموع هشت تیم راه یافته به مرحله اصلی مسابقات پنج تیم AVANGAR، EG، Fnatic، Natus Vincere و Vitality به‌صورت مستقیم به این رویداد دعوت شده‌اند و سه تیم Heroic، forZe و EHOME با شرکت در مراحل انتخابی سهمیه خود را کسب کرده‌اند.

هنوز میزبانان و فرمت دقیق برگزاری مرحله اصلی مسابقات مشخص و منتشر نشده است ولی با این وجود مرحله اصلی مسابقات EPICENTER از دو بخش گروهی و حذفی تشکیل می‌شود که نوع تقسیم‌بندی تیم‌ها در مرحله اول به‌زودی اعلام خواهد شد. علاقه‌مندان به دیدن پخش زنده این رویداد می‌توانند از روز سه‌شنبه، ۲۶ آذر با مراجعه به کانال Epicenter در توییچ از آخرین اتفاقات رویداد با خبر شوند.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده