// جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۲

مزایای پیش خرید بازی Shenmue 3 مشخص شد

سازندگان Shenmue 3 محتویات اضافی را که با پیش خرید این بازی مورد انتظار در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد مشخص کردند.

بازی Shenmue 3 طی چند ماه گذشته متحمل سختی‌های زیادی شده است؛ از به تعویق افتادن زمان عرضه‌ی بازی تا اعلام انحصاری بودن آن برای فروشگاه اپیک گیمز که منجر به اعتراض هواداران این بازی شد. حالا طی آخرین اخبار بازی می‌توانیم مزایایی را که با پیش خرید این بازی در منطقه‌ی آمریکای شمالی در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد مشاهده کنیم؛ البته برخی موارد اضافی نیز با توجه به فروشگاهی که بازی را از آن خریداری می‌کنید متفاوت خواهد بود.

تمامی کسانی که بازی را پیش خرید می‌کنند به این موارد دسترسی خواهند داشت: چهار بطری Snake Power که باعث پر شدن انرژی بازیکن می‌شود، مقدار ۵۰۰۰ واحد از پول مخصوص در منطقه‌ی شرط‌بندی درون بازی، طومار مخصوص یادگیری حرکت Blazing Kick و یک مجموعه‌ی بیست و چهار تایی از بلیط‌های قابل تعویض با «کپسول‌های اسباب بازی‌» که در بازی شنمو 3 می‌توان آن‌ها را خریداری کرد. علاوه بر این موارد هر کدام از خرده فروشی‌ها نیز محتوای انحصاری خاصی را برای این بازی در نظر گرفته‌اند؛ با خرید شنمو ۳ از آمازون به یک محتوای اضافی مخصوص شخصی سازی کاراکتر خود دسترسی خواهید داشت، Best Buy نیز یک نسخه‌ی استیل بوک از این بازی را به خریداران خود هدیه می‌کند و کسانی که این بازی را از GameStop پیش خرید کنند نیز مدال Dragon / Phoenix Mirror را دریافت خواهند کرد. البته طبق اعلام قبلی سازندگان شنمو ۳،‌ مزایای پیش خرید بازی و همچنین Season Passهای آن برای حامیان کیک‌استارتری این بازی در دسترس نخواهد بود و این افراد محتویات خاص دیگری را دریافت می‌کنند.

این بازی در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان)‌ برای پلی استیشن 4 و PC عرضه می‌شود و امیدواریم بتواند موفقیت نسخه‌های قبلی را تکرار کند. شما نیز می‌توانید نظرات و خاطرات خود پیرامون این مجموعه‌‌ی محبوب را با ما در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده