// جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تیم‌های راه یافته به مرحله حذفی رقابت‌های LCS Summer بازی League of Legends

با پایان هفته نهم رقابت‌های LCS Summer 2019 بازی League of Legends تیم‌های راه‌یافته به مرحله پلی‌آف رقابت‌ها مشخص شدند.

بالاخره شش تیم راه یافته به مرحله حذفی رقابت‌های LCS Summer 2019 بازی League of Legends بعد از نه هفته رقابت و برگزار شدن بخش Tiebreaker مشخص شدند. قبل از تکمیل لیست نهایی Team Liquid بعد از اتمام هفته هفتم به عنوان اولین تیم راهی مرحله حذفی شده بود و تیم‌های Counter Logic Gaming و Cloud9 در هفته هشتم جواز حضور خود در بخش حذفی را دریافت کردند. در نهایت تیم‌های Clutch Gaming، OpTic Gaming و Team SoloMid با پایان هفته آخر به عنوان تیم‌های چهارم تا ششم راهی مرحله حذفی شدند.

تیم‌های هفتم تا دهم بخش گروهی نیز در همین مرحله از دور رقابت‌ها کنار رفتند و هیچ امتیاز و جایزه نقدی را دریافت نخواهند کرد. تیم‌های Golden Guardians و 100 Thieves بعد از اتمام هفته نهم با توجه به اینکه امتیاز برابری را با تیم OpTic Gaming داشتند در بخش Tiebreaker با یکدیگر روبه‌رو شدند که در نهایت تیم OpTic Gaming توانست با شکست هر دو تیم به عنوان تیم شش بخش گروهی به مرحله حذفی راه پیدا کند. از طرفی هم دو تیم CLG و C9 نیز با داشتن امتیاز مشابه بایستی برای مشخص شدن تیم دوم بخش گروهی با یکدیگر رقابت می‌کردند که تیم Cloud9 توانست به عنوان پیروز میدان در جایگاه دوم قرار گیرد.

وضعیت تیم‌ها پس از اتمام بخش گروهی LCS

جایگاهتیمبردباخت+/-
۱Team Liquid۱۴۴-
۲Cloud9۱۲۶۱+
۳Counter Logic Gaming۱۲۶۱-
۴Team SoloMid۱۰۸-
۵Clutch Gaming۹۹۲+
۶OpTic Gaming۸۱۰۱-
۷Golden Guardians۸۱۰۲-
۸100 Thieves۸۱۰۱-
۹FlyQuest۵۱۳-
۱۰Echo Fox۴۱۴-

شش تیم برتر بخش گروهی با توجه به رتبه‌ای که به دست آورده‌اند در مرحله حذفی جایگاه خود را دریافت و با رقبای خود روبه‌رو خواهند شد. تیم‌های اول و دوم بخش گروهی مستقیما راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهند شد و تیم‌های سوم تا ششم بایستی در روز‌های یک‌شنبه و دوشنبه این هفته با یکدیگر روبه‌رو شوند تا تیم برنده راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

LCS SUmmer 2019 League of Legends

مجموع جوایز رقابت‌های League of Legends Championship Series Summer 2019 رقمی ۲۰۰ هزار دلاری است که نیمی از آن به تیم اول تعلق خواهد گرفت. قهرمان رویداد در کنار جایزه نقدی جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات World Championship را نیز کسب خواهد کرد و تیم‌های دوم تا ششم، بسته به جایگاهی که کسب کنند امتیاز مربوط به مسابقات World Championship را به‌دست می‌آورند. علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌های مسابقات LCS Summer می‌توانند با مراجعه به کانال RiotGames در توییچ یا کانال lolesports در یوتیوب از دیدن بازی‌ها لذت ببرند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده