// چهار شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

استودیو ریسپاون جایزه‌ای 500 هزار دلاری برای مسابقات Apex Legends در نظر گرفته است

سازنده و ناشر بازی Apex Legends قصد برگزاری رویدادی چند هزار دلاری را دارند که با حضور بازیکنان حرفه‌ای بازی پیگیری خواهد شد.

استودیو ریسپاون و الکترونیک آرتز جایزه‌ای پانصد هزار دلاری را برای مسابقات پیش رو بازی Apex Legends در نظر گرفته‌اند. این رویداد قرار است از ۲۲ شهریور به مدت سه روز با دعوت مستقیم از تیم‌های برتر بازی پیگیری شود. مجموعا ۸۰ تیم در این رویداد رقابت خواهند کرد که در براکتی دو حذفی به رقابت می‌پردازند. بعد از برگزاری هر راند مسابقات مشخص خواهد شد که کدام تیم‌ها در بخش برنده‌ها (Upper Bracket) باقی می‌مانند و چه تیم‌هایی به بخش بازنده‌ها (Lower Bracket) سقوط خواهند کرد. زمانی که فقط ۲۰ تیم باقی بماند، رقابت برای کسب عنوان قهرمانی رویداد شروع خواهد شد.

نوع تقسیم‌بندی جوایز مسابقات Apex Legends

مقامجایزه
اول۱۰۵ هزار دلار
دوم۷۵ هزار دلار
سوم۶۰ هزار دلار
چهارم۴۸ هزار دلار
پنجم۳۹ هزار دلار
ششم۳۰ هزار دلار

تیم‌های علاقه‌مند به شرکت در این رویداد می‌توانند با ارسال اطلاعات خود به ایمیل ApexLegendsPreseason@ea.com که شامل حساب کاربری Origin بازیکنان و ایمیل آن‌ها است شانس خود را برای حضور در مهم‌ترین رویداد بازی Apex Legends امتحان کنند. اطلاعات مربوط به بخش فروش بلیت‌های رویداد و پخش زنده مسابقات به زودی منتشر خواهد شد.

این روزها جوایز میلیونی در ورزش الکترونیک و بازی‌های تازه وارد به دنیای گیمینگ حرفه‌ای یکی از دلایل مطرح شدن آن‌ها است. بازی Apex Legends نیز با توجه به چیزی که در ماه‌های اول تجربه کرد و افت ساعات بازدید بازی در توییچ و کاهش بازیکنانش در هفته‌های اخیر به دنبال بازگرداندن و جذب علاقه‌مندان به سبک بتل رویال است. قطعا برگزاری یک رویداد چند هزار دلاری و ایجاد فضای رقابتی سطح بالا می‌تواند به ترند شدن بازی کمک قابل توجهی کند ولی نکته مهم در مورد برگزاری مسابقات در بخش ورزش الکترونیک تداوم آن‌ها است که بعضا برخی از کمپانی‌های بزرگ بعد از گذشت چند ماه تصمیم به کناره‌گیری از بخش رقابتی و برگزاری مسابقات می‌گیرند.

Fortnite World Cup The International Dota 2

مسابقات بزرگی مانند League of Legends World Championship و The International در سال‌های اخیر دستاوردهای بزرگی را به‌دست آورده‌اند که بخش مهمی از آن به خاطر جوایز چند میلیون دلاری بوده است. اخیرا بازی فورت‌نایت نیز با برگزاری رویداد Fortnite World Cup که مجموعا ۳۰ میلیون دلار جایزه را به همراه داشت به یکی از اخبار مهم روزهای اخیر تبدیل شده است که همین موضوع کمپانی‌های مطرحی مانند EA را ترغیب به برگزاری مسابقات بزرگ می‌کند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده