نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۴

بازی Void Bastards به زودی میزبان محتویات جدیدی می‌شود

تنها چند هفته پس از انتشار بازی Void Bastards باید منتظر محتویات جدیدی برای آن باشیم که موارد زیادی را به بازی اضافه خواهد کرد.

در جریان کنفرانس X018 مایکروسافت بود که خبر از عرضه‌ی یک بازی با حال و هوای جدید به گوش رسید. بازی Void Bastards یک شوتر اول شخص است ولی نه از نوع تکراری آن. این بازی با تلفیق المان‌های رایج در این سبک و گرافیک کارتونی خاص خودش توانست نظر مثبت منتقدین و گیمر‌ها را به خود جلب کند. شاید یکی از نکاتی که به موفقیت بازی کمک شایانی کرده است تیم سازنده‌ی آن باشد؛ چراکه آن را اعضای سازنده‌ی بازی BioShock طراحی کرده‌اند؛ به همین دلیل هم در نگاه اول Void Bastards به بایوشاک شباهت‌های زیادی دارد.

خبر خوشی که برای طرفداران بازی داریم این است که طی چند روز آینده یک بسته الحاقی به صورت کاملا رایگان برای بازی منتشر می‌شود. طبق اخبار منتشر شده، محتویات این بسته قرار است تغییرات زیادی را در بازی ایجاد کند. به عنوان مثال حتی مکانیزم گردش در Sargasso Nebula، مکانی که بازی در آن جریان دارد، هم دچار تغییر و تحول شده است. علاوه بر تغییرات ایجاد شده، شاهد اضافه شدن آیتم‌ها، دشمنان و همین‌طور سلاح‌های جدید به بازی خواهیم بود.

هنوز تاریخ دقیق برای عرضه این بسته‌ی الحاقی مشخص نشده است، اما خبر‌ها حاکی از آن هستند که به زودی شاهد آن خواهیم بود. بازی Void Bastards در تاریخ ۲۹ می (هشت خرداد) برای ویندوز، مک و ایکس باکس وان منتشر شد.

اگر شما هم این بازی خاص را تجربه کرده‌اید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده