// سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

به زودی از بازی جدید Yakuza اخبار بیشتری منتشر می‌شود

در تاریخ ۱۹ تیر ماه به‌همراه مشخص شدن شخصیت مونث نسخه جدید Yakuza، اطلاعات بیشتری هم از این بازی برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود.

در گذشته مشخص شده بود که شرکت سگا، ناشر مجموعه Yakuza، در حال گرفتن آزمون از هنرپیشه‌های زن مختلف است و در ماه تیر ماه (جولای) هم نتیجه‌ی این آزمون منتشر می‌شود. به‌عبارتی به‌صورت غیر رسمی، سگا اعلام کرده بود که اطلاعات جدیدی را از نسخه جدید یاکوزا منتشر می‌کند. همچنین توشینوری ناگوشی، خالق سری یاکوزا، در ماه مِی و در جریان یک لایو استریم اعلام کرده بود که کاسوگا ایچیبان، قهرمان جدید نسخه بعدی Yakuza است.

از نظر شخصیتی، ایچیبان بسیار پرحرف‌تر از کازوما کریو است و ازاین‌رو تجربیات متفاوتی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی دایسکی سیتو، تهیه کننده Yakuza، در جریان یک رویداد برای معرفی پورت Yakuza 5 برای پلی استیشن 4، اعلام کرده است که در تاریخ ۱۹ تیر ماه (۱۰ جولای) اطلاعات جدیدی از نسخه بعدی یاکوزا برای PS4 منتشر می‌شود. همچنین در ادامه مشخص شده است که در همین روز نتیجه آزمون هنرپیشه زن بازی هم اعلام می‌شود.

احتمال می‌رود اطلاعات بازی و همچنین اعلام نتیجه‌ی آزمون، با یک لایو استریم از سوی سگا همراه باشد. حال تا تاریخ ذکر شده باید منتظر ماند و ببینیم جدیدترین نسخه از مجموعه Yakuza چه ویژگی‌هایی دارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده