// چهار شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

لیست تیم‌ها و زمان رقابت‌های مسابقات LEC Summer 2019 بازی League of Legends مشخص شد

با نزدیک شدن به فصل تابستان رقابت‌های مسابقات LEC Summer 2019 بازی League of Legends از آخر این هفته شروع می‌شود.

بازی‌های مرحله گروهی مسابقات LEC Summer 2019 بازی League of Legends از روز جمعه شروع خواهد شد. این رویداد با حضور ده تیم برتر اروپا به میزبانی برلین، پایتخت آلمان پیگیری می‌شود. مجموع جوایز رویداد ۲۰۰ هزار یورو است که نیمی از آن به قهرمان رویداد تعلق می‌گیرد.

رقابت‌های رویداد LEC Summer 2019 قرار است در دو مرحله پیگیری شود که حدود سه ماه به طول می‌انجامد. در مرحله اول تمامی تیم‌ها بایستی به صورت رفت و برگشت با یکدیگر بازی کنند که در نهایت هر تیم هجده بازی را در پایان این مرحله انجام خواهد داد. شش تیم برتر مرحله گروهی به مرحله دوم که به صورت تک حذفی برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند. در مرحله دوم تمامی بازی‌ها به صورت best-of-five پیگیری خواهند شد. لازم به ذکر است که تیم‌ قهرمان رویداد به صورت مستقیم به مرحله گروهی جام‌جهانی بازی League of Legends صعود می‌کند و تیم‌های دوم تا ششم بسته به جایگاهی که کسب کنند امتیاز مربوط به مسابقات World Championship را به‌دست می‌آورند.

تیم‌های حاضر در رویداد LEC Summer 2019

FC Schalke 04 EsportsG2 EsportsFnaticMisfits GamingExcel Esports
SK GamingRogueSplyceTeam VitalityOrigen

بازی‌های مرحله گروهی قرار است از روز جمعه، ۱۷ خرداد شروع شود و به مدت نه هفته شاهد برگزار مسابقات منطقه اروپا خواهیم بود. در هر هفته هشت بازی برگزار می‌شود که چهار بازی در روز جمعه و چهار بازی دیگر در روز شنبه هر هفته پیگیری می‌شود. بازی‌های روز جمعه از ساعت ۲۰:۳۰ و در روزهای شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران شروع می‌شوند. علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌های مسابقات LEC Summer می‌توانند با مراجعه به کانال RiotGames در توییچ و یا کانال lolesports در یوتیوب به دیدن بازی‌ها بپردازند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده