// دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۸

نام بازی H1Z1 با بسته بروزرسانی بزرگی تغییر کرد

نام بازی H1Z1 به Z1 Battle Royale تغییر کرد. این تغییر نام با انتشار بسته‌ی بروزرسانی بزرگی انجام شد.

استودیوی NantG، سازنده و توسعه دهنده‌ی بازی H1Z1، در پستی اعلام کرد که بازی H1Z1 به Z1 Battle Royale تغییر نام می‌دهد. این تغییر نام تنها برای نسخه‌ی پی سی اتفاق می‌افتد؛ چرا که استودیوی Daybreak Games صاحب امتیاز نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی است و نام این بازی در پلتفرم PS4 تغییر نخواهد کرد.

به هر جهت پس از روی کار آمدن NantG، این استودیو قول داد تا تغییراتی را جهت بهبود بازی ایجاد کند. آنتونی کاستورو، مدیر کل NantG، از تغییرات بزرگی در رابط کاربری بازی، سلاح‌ها و دیگر اجزای بازی صحبت کرد.

طبق گفته‌ی کاستورو، در بسته‌ی بروزرسانی Z1BR، تغییراتی در انیمیشن حرکت، طرز ایستادن، مبارزه کردن و مکانیک سلاح‌ها ایجاد می‌شود. انیمیشن‌های حرکتی شامل دویدن، پریدن، نشستن، تعویض خشاب، تعویض اسلحه و... دستخوش تغییرات می‌شود. از دیگر تغییرات می‌توان به ارتفاع پرش و سرعت دویدن اشاره کرد. تغییرات ایجاد شده در مکانیک سلاح‌ها به شرح زیر است:

  • سرعت گلوله و لگد سلاح‌های AR-15، AK-47، شاتگان، M1911 و اسلحه‌ی تک‌تیرانداز تغییر خواهد کرد.
  • اسلحه‌ی M1911A1 جایگزین Hellfire SMG خواهد شد.
  • حساسیت سلاح‌های سرد تغییر بهبود پیدا می‌کند.
  • سرعت هدف‌گیری هنگام پریدن یا به چپ و راست رفتن تغییر خواهد کرد.

در کنار تمام این موارد، در محیط‌های بازی و خودروها هم تغییراتی ایجاد می‌شود. فهرست جدید رده‌بنده‌ی حرفه‌ای بازی در حالت تک‌نفره اضافه می‌شود و در نهایت برخی از مشکلات و باگ‌های بازی رفع خواهند شد.

بازی Z1BR برای ویندوز و H1Z1 برای پلتفرم PS4 در دسترس است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده