// چهار شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۶

مرحله حذفی مسابقات IEM Katowice از فردا شروع می‌شود

مرحله اصلی رویداد IEM Katowice 2019 از فردا میزبان بهترین تیم‌های بازی Counter Strike: Global Offensive روی استیج مسابقات است.

بازی‌های مرحله اصلی IEM Katowice 2019 از فردا با حضور تماشاچیان شروع می‌شود. هشت تیم برتر جهان در بازی Counter Strike: Global Offensive بایستی در یک فرمت تک حذفی با رقبای خود روبه‌رو شوند. تمامی بازی‌های مرحله نهایی رویداد به صورت best-of-three پیگیری خواهد شد و تیم بازنده از دور مسابقات حذف خواهد شد.

رویداد IEM Katowice اولین رویداد Major  است که بهترین تیم‌های Counter Strike: Global Offensive را در سال ۲۰۱۹ به چالش می‌کشد. هشت تیم راه یافته به مرحله دوم رویداد، به عنوان بهترین تیم‌های فصل به رویداد Major بعدی که توسط مجموعه Starladder برگزار خواهد شد، دعوت می‌شوند. فردا دو بازی از بخش یک هشتم مسابقات پیگیری می‌شود و الباقی بازی‌ها با یک روز تاخیر ادامه پیدا خواهند کرد.

زمان بازی‌های روز اول به وقت تهران

تیم اولزمان بازیتیم دوم
Faze Clan۱۸:۳۰Natus Vincere
ENCE eSports۲۲:۲۰Team Liquid

لازم به ذکر است که مسابقه جانبی بخش بانوان نیز از فردا روی استیج اصلی شروع می‌شود و هشت تیم برتر بانوان در بازی CS:GO با یکدیگر رقابت خواهند کرد. مجموع جوایز بخش بانوان ۵۰ هزار دلار است که ۲۵ هزار دلار آن به تیم قهرمان تعلق می‌گیرد. هشت تیم حاضر در رویداد بایستی در دو مرحله گروهی و حذفی با یکدیگر روبه‌رو شوند که مرحله گروهی از فردا نهم اسفند شروع می‌شود و بخش حذفی مسابقات نیز از روز ۱۰ اسفند پیگیری می‌شود.

زمان بازی‌های روز اول به وقت تهران

تیم اولزمان بازیتیم دوم
Orgless Female۱۲:۳۰Dignitas Female
paiN Girls۱۲:۳۰Assa
Crowns Female۱۴:۰۰Counter Logic Gaming Red
Carnage Esports Female۱۴:۰۰Beşiktaş Esports

در صورتی که طرفدار بازی کانتر استرایک هستید می‌توانید با مراجعه به کانال‌ ESL روی پلتفرم توییچ، تمامی اتفاقات مربوط به مرحله حذفی را دنبال کنید. در صورتی که قادر به دیدن بازی‌ها در زمان پخش زنده نیستید، می‌توانید با مراجعه به آرشیو کانال، بازی مورد نظر خود را بیابید و از دیدن آن لذت ببرید.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده