// شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

زمان‌ بندی و جوایز بخش eSports بازی Magic: The Gathering در سال ۲۰۱۹

بازی Magic: The Gathering با جوایز چند صد هزار دلاری که در سال ۲۰۱۹ وعده داده است، علاقه‌مندان ورزش الکترونیک یا همان eSports را به چالش دعوت می‌کند.

بازی Magic: The Gathering با شروع سال میلادی جدید وعده‌های بیشتری را به طرفدارانش داده است. مسابقات بیشتر، جوایز بزرگتر و راه‌های جدیدی که بازیکنان می‌توانند به مراحل اصلی رویدادهای بازی راه پیدا کنند. علاقه‌مندان به بخش رقابتی بازی در سال جاری دو مسیر پیش رو خود دارند. اولین راه حضور در مسابقات خصوصی است که با عبور از مراحل مقدماتی می‌توانند به مراحل اصلی Mythic Championships راه پیدا کنند. مسیر دیگر، برنامه‌ریزی برای راه یافتن به مرحله اصلی رویداد Magic World Championship است که با مجموع جوایز یک میلیون دلار برگزار خواهد شد.

در طول سال، مسابقات Mythic Championship با مراحل مختلفی که برگزار می‌شود میزبان علاقه‌مندان بازی خواهد بود. در سال جاری رویدادها به دو صورت مجازی‌ (بازی ویدیویی) و فیزیکی (بازی کارتی واقعی) پیگیری خواهند شد که در حال حاضر برخی از این رویدادها وارد مرحله برگزاری شده‌اند.

Magic: The Gathering arena eSports

نوع رویدادمحل برگزاریتاریخجایزه(دلار)
فیزیکیکلیولند، اوهایو۵-۳ اسفند۵۰۰,۰۰۰
فیزیکیلندن، انگلیس۸-۶ اردیبهشت۵۰۰,۰۰۰
مجازی-تیر ماه۷۵۰,۰۰۰
فیزیکیبارسلون، اسپانیا۶-۴ مرداد۵۰۰,۰۰۰
مجازی-مرداد ماه۷۵۰,۰۰۰
فیزیکیریچموند، ویرجینیا۱۹-۱۷ آبان۵۰۰,۰۰۰
مجازی-آبان-آذر۷۵۰,۰۰۰

رویداد Magic World Championship اوج هیجان بخش رقابتی بازی Magic: The Gathering خواهد بود. شانزده بازیکن برتر جهان قرار است به دور هم جمع شوند تا قهرمان جهان را مشخص کنند و شانس خود را برای دریافت بخشی از جایزه یک میلیون دلاری امتحان کنند. آذر ماه سال آینده، قهرمان سال گذشته مسابقات به همراه هفت قهرمان سری مسابقات Mythic Championship که در سال میلادی جاری برگزار خواهند شد به مرحله اصلی رویداد MWC دعوت می‌شوند. هشت بازیکن دیگر از دو بخش لیگ حرفه‌ای بازی و بازیکنانی که بیشترین امتیاز بخش Challenger را کسب کرده‌اند، راهی مرحله اصلی خواهند شد.

با توجه به لیست جوایز اعلام شده برای سال ۲۰۱۹، بازیکنان حرفه‌ای بازی Magic: The Gathering بهترین سال خود را در ورزش الکترونیک پیشِ رو خواهند داشت. چیزی نزدیک به پنج میلیون دلار جایزه در هشت رویداد معرفی شده، منتظر آن‌ها است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده