// چهار شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱

مراحل ساخت نسخه پلی‌ استیشن 4 بازی Left Alive به اتمام رسید

اسکوئر انیکس اعلام کرد که نسخه پلی‌ استیشن 4 بازی Left Alive گلد یه به اصطلاح مراحل ساختش تمام شده و به‌زودی نسخه پی‌ سی هم آماده انتشار می‌شود.

به تازگی کمپانی اسکوئر انیکس یک ویدیو جدید از بازی Left Alive تحت عنوان «Left Alive live show vol.2» منتشر کرده است و در آن علاوه بر نمایش بخش‌های جدید بازی، اعلام کرد شد که نسخه پلی‌استیشن 4 بازی گلد شده است. همچنین به‌ نظر می‌رسد که مراحل ساخت نسخه پی‌سی بازی خوب پیش می‌رود و چند روز پس از عرضه نسخه پلی‌ استیشن 4، در کشور ژاپن و کشورهای غربی منتشر خواهد شد.

در دقیقه ۱۹:۳۲ ویدیوی منتشر شده، بخشی از گیم‌پلی مربوط به چپتر ششم بازی نشان داده می‌شود که نسبت به گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است. به‌نظر می‌رسد دلیل انتشار این ویدیو این بوده است تا به طرفداران نشان دهند نسخه نهایی بازی به چه شکلی خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد هوش مصنوعی بازی نسبت به گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است و دشمنان خطرناک‌تر شده‌اند. بازیکنان در چپتر ۶ بازی کنترل شخصیت Mikhail را به عهده می‌گیرند و نشان داده می‌شود که این شخصیت در یک ساختمان قرار گرفته است و باید از جان یک NPC محافظت کند. شما در این مرحله باید از تمامی تجهیزات و قابلیت‌های خود استفاده کنید تا جلوی دشمنان را بگیرید. همچنین در این ویدیو نشان داده می‌شود که میزان وزنی که بازیکن با خود حمل می‌کند چگونه روی حرکات اثر می‌گذارد؛ برای مثال حمل کردن یک سلاح رگبار بزرگ باعث می‌شود به شکل قابل ملاحظه‌ای سرعت حرکات بازیکن کند شود. Left Alive برخی اوقات روی جنبه‌های دفاعی تمرکز دارد و شما همیشه قبل از آن‌ که دشمن به سمت‌تان یورش کند، مدت زمانی را برای آمادگی در اختیار دارید.

Left Alive

در این ویدیو، میکی یاناگی (Miki Yanagi)، بازیگر زن ژاپنی در حال تجربه بازی است. در زمان ۱:۰۶:۰۰ این ویدیو یک نمای سریع و کوتاه به نسخه Japanese ultimate edition بازی نشان داده می‌شود که شامل یک آرت‌بوک ۸۰ صفحه‌ای از بازی است که به دست یوجی شینکاوا (Yoji Shinkawa) طراحی شده است. در ادامه می‌توانید تیزر ۱۵ ثانیه‌ای بازی Left Alive را مشاهده کنید.

دانلود از سایت آپارات

موسیقی پس‌زمینه بازی هم توسط گروه راکی به‌ نام Man with A Mission تولید شده است و قرار است همزمان با انتشار بازی در ۲۸ فوریه (نهم اسفندماه) منتشر گردد. طراحی کاور این موسیقی هم توسط شینکاوا انجام گرفته است و در کنار آن اسکوئر انیکس یک کمدین معروف ژاپنی به‌نام Panther را برای این ویدیو استخدام کرده است. به نظر می‌رسد اسکوئر انیکس حساب ویژه‌ای روی تبلیغات این بازی باز کرده است و امیدوار است Left Alive بتواند به عنوان یک بازی بزرگ به فروش و موفقیت قابل ملاحظه‌ای دست پیدا کند.

بازی Left Alive در تاریخ ۲۸ فوریه (نهم اسفندماه) در کشور ژاپن برای کنسول پلی‌ استیشن 4 و در پنجم مارس (چهاردهم اسفندماه) در کشور‌های غربی برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4 و پی‌ سی عرضه خواهد شد. همچنین توشیفومی نابشیما (Toshifumi Nabeshima) کارگردان بازی در مصاحبه با وب‌سایت دوال‌شاکرز از علاقه اسکوئر انیکس برای عرضه این بازی روی دیگر پلتفرم‌ها خبر داده است. در نهایت شما کاربران زومجی می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید و اخبار مربوط به بازی Left Alive را در صفحه مربوط به آن دنبال کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده