نویسنده: حمزه سروری
// شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱

استودیو Daybreak با هدف بازسازی، تعدادی از کارکنانش را اخراج کرد

شرکت Daybreak، توسعه‌دهنده‌ی بازی H1Z1، با هدف بازسازی، تعدادی از کارکنانش را اخراج کرد. با زومجی همراه باشید. 

استودیو Daybreak با ساخت بازی‌های H1Z1 ،PlanetSide 2 و... شناخته می‌‎شود؛ آن‌ها با ساختن چندین بازی نام‌آشنا در طی این سال‌ها اسمی برای خود دست و پا کرده‌اند. به‌هرحال به‌نظر می‌رسد Daybreak هم یکی دیگر از استودیوهایی باشد که این روزها دست به تغییر و تحولات در ساختار خود می‌زنند. 

طی گزارشی از سوی Varitey، جان اسمدلی (John Smedly) رئیس پیشین دیبریک، با ارسال چندین توییت اعلام کرده است که حدود ۷۰ تن از کارکنان این استودیو با هدف بازسازی مجبور به ترک کار خود شده‌‌ بودند.

 یکی از سخنگویانِ Daybreak راجع به شرایطی که موجب اخراج‌ها شده، این‌گونه توضیح داده است:

ما در حال بهینه‌سازی ساختار خود هستیم تا مطمئن بشویم که در سال‌های پیش‌رو در بهترین حالت خود برای دست‌یابی به موفقیت هستیم. این هدف نیازمند تغییراتی در سازمان‌دهی بود و ما در تلاش هستیم تا بهترین توان‌مان را برای حمایت آن‌هایی که تحت تأثیر این تغییرات هستند، به‌کار بگیریم. در حین اینکه تلاش می‌کنیم تا بهره‌وری خود را افزایش دهیم، مطمئن می‌شویم که تمرکزمان روی حمایت بازی‌های موجود و آثار در دست ساخت‌مان دچار خدشه نشود.

بیشتر گزارش‌های منتشر شده از اخراج کارکنان Daybreak تعداد متفاوتی را ارائه کرده‌اند؛ با این‌حال به‌نظر می‌آید این تعداد حدوداً ۷۰ نفر باشد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده