نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

نسخه فیزیکی فصل پایانی بازی The Walking Dead تایید شد

فصل آخر بازی The Walking Dead که پیش از این به صورت دیجیتالی منتشر شده بود، به صورت فیزیکی نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بنابر جدیدترین اخبار بازی، بازی The Walking Dead، ساخته‌ی Telltale Games به صورت فیزیکی برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. نسخه فیزیکی بازی از لحاظ محتوا، دو اپیزود اول فصل اخیر را در اختیار مخاطب قرار خواهد داد. همچنین با خریداری نسخه فیزیکی بازی، دو اپیزود آخر نیز به صورت دیجیتالی قابل دریافت خواهند بود.

نسخه نینتندو سوییچ بازی The Walking Dead فعلا زمان عرضه مشخصی ندارد و به صورت جداگانه از نسخه پلی‌استیشن و ایکس‌باکس بازی منتشر خواهد شد. البته سیزن پس بازی هم‌اکنون در فروشگاه الکترونیکی کنسول‌ نینتندو در دسترس است. فصل‌های قبل بازی نیز به زودی در فروشگاه نینتندو موجود خواهند شد. طبق منابع ساخت بازی، یعنی کمیک‌های The Walking Dead نوشته رابرت کرکمن، این فصل بازی به زبان‌هایی مانند فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و برزیلی دوبله خواهد شد.

قسمت دوم از این فصل بازی The Walking Dead در تاریخ ۲۵ سپتامبر مصادف با ۳ مهر عرضه خواهد شد. نسخه فیزیکی این فصل نیز در تاریخ ۶ نوامبر مصادف با ۱۵ آبان برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده