نویسنده: محمد حیدری
// یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۴

اطلاعاتی رسمی از تازه‌ترین آپدیت بازی No Man's Sky منتشر شد

به‌تازگی و در پی انتشار برخی اطلاعات رسمی در وب‌سایت No Man's Sky، سازندگان از تازه‌ترین تغییرات اعمال شده در به‌روزرسانی جدید این بازی پرده‌برداری کرده‌اند.

شان موری (Sean Murray)، بنیان‌گذار استودیو Hello Games با انتشار مطلبی در وب‌سایت رسمی بازی No Man's Sky به شرح تغییراتی پرداخته است که در به‌روزرسانی تازه‌ی این بازی اعمال خواهند شد. اگر شما نیز از دسته بازیکنانی هستید که موفق شده‌اید ماموریت Space anomaly mission را در بازی No Man's Sky به پایان برسانید، احتمالا در آینده با پیامی روبه‌رو می‌شوید که از شما می‌خواهد تا به کمک متخصص پولو (Specialist Polo) و اینتیتی نادا (Entity Nada) بروید و گوشه‌ای دست نخورده از کهکشان را کشف کنید.

No Man

شان موری در این مورد بیشتر توضیح داده است:

اولین فصل از تحقیقات پولو (Polo) به بررسی قسمت خاصی از کهکشان، که در آن موجودات عجیبی در زیر زمین شروع به تولید مثل کرده‌اند، می‌پردازد. کاوشگرانی که وقت خود را صرف حفاری این منطقه و برگرداندن این موجودات به Space Anomaly کنند، موفق به کسب Quicksilver به عنوان جایزه خواهند شد. پولو یک همراه رباتیک تازه را برای شناسایی مواد باارزش در مجموعه‌های عجیب و منحصر‌به‌فرد (Exclusive Exotic Collectables) ساخته است.

در هفته‌ی اول، ربات پولو پیشنهادهایی همچون تکه‌های جدید از نقشه‌ی ساختمان پایگاه، سه عدد عکس‌برگردان، یک ایموت تازه (Emote) و امکانات شخصی‌سازی جدید برای کاراکترها را در اختیار شما قرار خواهد داد. تنوع جوایز در این هفته به ۵۰ نوع آیتم تازه خواهد رسید. علاوه بر این، راهکارهای جدیدی برای به‌دست آوردن Quicksilver نیز به بازی اضافه‌ شده‌اند.

آپدیت 1.58 بازی No Man's Sky هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس کاربران قرار گرفته است.

برای اطلاع از تازه‌ترین اخبار بازی، با ما در تیم خبری زومجی همراه باشید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده