نویسنده: حمزه سروری
// شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۹

دموی NBA Live 19 منتشر شد

استودیو EA Tiburon با انتشار دمویی از بازی NBA Live به بازیکنان اجازه می‌دهد که شک خود را در خرید نسخه نهایی کنار بگذارند. با زومجی همراه باشید.

تا دو هفته‌ی دیگر بازی NBA Live 19 به کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان می‌آید. برای آن دسته از افرادی که هنوز از خرید این بازی نامطمئن هستند EA Tiburon با همراهی الکترونیک آرتز همانند سال گذشته دمویی منتشر کرده‌اند تا مخاطبان نگاهی کلی به چیزی که باید منتظرش باشند بیندازند. 

در این دمو بازیکنان می‌توانند بخش The Rise را تجربه کنند که در واقع قسمت ابتدایی Career Mode تک‌نفره است که آن را در بازی اصلی با نام The One می‌شناسیم. در این بخش پس از اینکه شخصیت خود را طراحی کردید به مسابقات خیابانی در نواحی مختلفی از جهان مثل فیلیپین و برزیل می‌روید تا نهایتاً با جول امبید (Joel Embiid)، ورزشکاری که روی جلد بازی حضور دارد، آشنا می‌شوید.

علاوه بر این در دموی NBA Live 19 و در بخش Create Your Court می‌توانید در دنیای خارج از زمین بسکتبال هم فعالیت داشته باشید و اتفاقات روزمره را به‌عنوان یک بازیکن بسکتبال دنبال کنید. در این بخش اتفاقات روزمره با جوایز مختلف به‌طور مداوم بروزرسانی می‌شوند تا بازیکنان برای شرکت کردن در آن‌ها ترغیب شوند. علاوه بر این شرکت EA در صفحه‌ی رسمی توییچ NBA رویدادی پیش از انتشار بازی ترتیب داده است که در آن فوق‌ستاره‌ها حضور می‌یابند و بخش‌های مختلف بازی را معرفی می‌کنند.

گفتنی است که NBA Live 19 از پرداخت‌های درون برنامه‌ای (Microtransactions) که رقیبش یعنی NBA 2K پیش از این از آن‌ها استفاده کرده بود و انتقادهایی جدی بر آن وارد شده بود، بهره نخواهد برد.

شما هم‌اکنون می‌توانید دموی بازی NBA Live 19 را روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان دانلود کنید و تا ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور ماه) که نسخه‌ی اصلی منتشر می‌شود، مقداری آماده شوید. دسترسی به این دمو تا تاریخ ۳۱ آگوست (۹ شهریور ماه) ممکن است و پس از آن EA دسترسی به دمو را قطع خواهد کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده