صحبت های معاون ارشد EA Sports در مورد لوت باکس ها در بازی های ورزشی
از پاییز سال گذشته و عرضه بازی Star Wars Battlefront II بود که حواشی زیادی مربوط لوت باکسها و کمپای الکترونیک آرتز (Electronic Arts) شکل گرفت. از طرفی چند سالی است که الکترونیک آرتز از لوت باکسها نیز در بازیهای ورزشی خود استفاده میکند. در بخش آلتیمیت تیم، بازیکنان میتوانند پکهای بازیکنان مورد علاقه خود را خریداری کنند. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، داریل هولت، معاون ارشد بخش EA Sports، اعلام کرده است که لوت باکسهای بازیهای ورزشی الکترونیک آرتز، از سوی کاربران قابل تحمل هستند.
وی اخیرا با سایت GamesIndustry در مورد لوت باکسهای بازیهای ورزشی مصاحبهای داشته است. هولت بر این عقیده است که آنها همچنان مطابق میل کاربرها در حال پیشروی هستند و به واسطه لوت باکسها به بازیکنان حق انتخاب میدهند که چگونه با سایرین رقابت کنند. به عبارتی نحوه تاثیر لوت باکسها در بازیهای ورزشی، متفاوت با آن چیزی است که در Star Wars Battlefront 2 استفاده شده بود.
داریل هولت در این باره میگوید:
این [لوت باکسهای بازیهای ورزشی] یک مدل بازی کردن متفاوت است و خود بازیکنها انتخاب میکنند که چگونه با سایر بازیکنها رقابت کنند. برای مثال من میتوانم از طریق بازی کردن عادی در بخش آلتیمیت تیم بازیکنهای خود را خریداری کنم و حتی اگر بازیکنهای بهتری داشته باشید، شما را شکست دهم چون از شما در فیفا بهترم. انتخابها و نوع دید شما در بازی نسبت به مواردی که در Battlefront وجود داشت، بسیار متفاوت است.
داریل هولت در ادامه صحبتهای خود در مورد لوت باکسهای بازیهای ورزشی افزود:
مدل ما پایدار و قابل تحمل است و تمامی تصمیمها و کارهایی که انجام میدهیم، آینهای از رفتارها و بازخوردهای کاربران است. به طور محض لوت باکسها در EA Sports و بخش آلتیمیت تیم، خیلی مورد استقبال قرار گرفته است. این بخش همانگونهای است که باید باشد و به بازیکنان حق انتخاب میدهد که چگونه نحوه بازی کردن خود را تعیین کنند.
نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبتهای داریل هولت چیست؟ آیا از نحوه کار کرد لوت باکسها در بازیهای ورزشی کمپانی الکترونیک آرتز راضی هستید؟