نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۲

طرح هنری اصلی نمایشگاه Tokyo Game Show 2018 منتشر شد

انجمن تهیه‌کنندگان ژاپنی سرگرمی‌های کامپیوتری تصویر هنری اصلی نمایشگاه توکیو گیم شو 2018 را منتشر کرد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، انجمن تهیه‌کنندگان ژاپنی سرگرمی‌های کامپیوتری (CESA) از تصویر هنری اصلی نمایشگاه Tokyo Game Show 2018 رونمایی کرد. طراحی این تصویر باری دیگر بر عهده ایپی گیوبو (Ippei Gyoubu) بوده است که از سال ۲۰۱۰ تمام تصاویر هنری این نمایشگاه را طراحی کرده است.

گیوبو همچنین در اطلاعیه مطبوعاتی صحبت‌هایی را درباره این تصویر هنری ارائه کرد و توضیح داد که این طرح هنری با الهام از دنیای ورزش‌های الکترونیک طراحی شده است که امسال موضوع بااهمیت و بزرگی خواهد بود.

رویداد TGS 2018 در تاریخ بیست‌ونهم شهریورماه (۲۰ سپتامبر) در مرکز همایش ماکوهاری مسّه در چیبا آغاز می‌شود و تا تاریخ یکم مهرماه (۲۳ سپتامبر) ادامه خواهد داشت. طبق روال همیشه، دو روز اول این رویداد به اصحاب رسانه و شرکت‌های تجاری اختصاص دارد و در دو روز نهایی همگان می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. همچنین شما می‌توانید انتظار پوشش خبرهای مربوط به این نمایشگاه را از وب‌سایت زومجی داشته باشید. تصویر هنری اصلی نمایشگاه توکیو گیم شو 2018 را در ادامه مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید.

Tokyo Game Show 2018


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده