نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

بازی ریسینگ مجموعه Sonic احتمالا به زودی معرفی می‌شود

کمپانی سگا از انتشار خبرها و اطلاعات بیشتری از بازی جدید مجموعه سونیک در آینده نزدیک خبر داد.

کمپانی سگا در اسفندماه سال گذشته با انتشار ویدیو کوتاهی از انتشار یک بازی اتومبیل‌رانی جدید از مجموعه بازی‌های Sonic پرده برداشت و حال مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که این کمپانی در نهایت آماده معرفی آن است. کمپانی Sega در جریان لایو استریم اخیر خود اظهار داشت که به زودی شاهد انتشار خبرهایی خواهیم بود. آرون وبر، مدیر روابط عمومی کمپانی سگا در این‌باره گفت:

زمان زیادی است که منتظر خبرها و اطلاعات بوده‌اید و بسیار کنجکاو هستید که بدانید اثری که ما پیش از این به آن اشاره کردیم، چه چیزی بوده است؛ بر این اساس باید بگوییم که نهایتا در آینده نزدیک خبرهایی از آن به گوش‌تان می‌رسد. پس به گوش باشید، خبرهای جدیدی در راه است. خود را برای آن آماده کنید، چرا که به زودی اتفاق خواهد افتاد.

Sonic

بدون شک این اظهارات تاریخ دقیقی را برای انتشار خبرها و اطلاعات بیشتر مشخص نمی‌کند. با عنایت به اینکه زمان زیادی به برگزاری نمایشگاه E3 2018 باقی نمانده است، منطقی است که کمپانی سگا پیش از آن به یک جمع‌بندی رسیده باشد. آرون وبر همچنین تایید نکرد که بازی جدید مجموعه سونیک اثری در سبک ریسینگ است، اما با توجه به ویدیو کوتاه قبلی که در آن شاهد صدای موتور یک اتومبیل و لوگوی نامفهوم بازی با حرف براق R بودیم، می‌توان گفت که با یک بازی اتومبیل‌رانی طرف هستیم.

کمپانی سگا در رویداد SXSW بازی Sonic Mania Plus را معرفی کرد که نسخه فیزیکی بازی دوبعدی تحسین‌شده Sonic Mania است و شامل محتویات جدیدی نظیر حالت Encore و دو کاراکتر قابل بازی اضافی با نام‌های «مایتی» و «ری» خواهد بود. این کمپانی همچنین از همکاری با کمپانی مشهور پوما برای تولید پوشاکی با طرح سونیک خبر داد.

آخرین بازی ریسینگ مجموعه سونیک، بازی Sonic & All-Stars Racing Transformed بود که در سال ۲۰۱۲ روانه بازار شد و از نظر گیم‌پلی شباهت زیادی به بازی Mario Kart داشت. بازیکنان در این بازی بازیکنان می‌توانستند از میان شخصیت‌های سگا، شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کنند و در دنیایی فانتزی سوار اتومبیل‌ها شوند و با یکدیگر به رقابت بپردازند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده