// دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

کتاب هنری بازی Zelda: Breath of the wild آبان ماه امسال منتشر می‌شود

کمپانی دارک هورس اعلام کرد که یک کتاب هنری از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در ماه نوامبر منتشر می‌شود.

کمپانی دارک هورس (Dark Horse) یکی از آن دسته کمپانی‌هایی است که تا به‌حال کتاب‌های هنری زیادی برای بازی‌های مختلف طراحی کرده و حال نوبت به کتاب هنری بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild رسیده است. با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی دارک هورس اعلام کرده است که کتاب هنری بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild با نام The Legend of Zelda: Breath of the Wild--Creating a Champion در تاریخ ۲۹ آبان ماه (۲۰ نوامبر) روانه بازار خواهد شد. این کتاب هنری، ۴۲۴ صفحه دارد و با تمام عظمتش، تنها ۴۰ دلار قیمت خواهد داشت.

همچنین اعلام شده است که در گردآوری کتاب هنری بازی Breath of the Wild از طرح‌های هنرمندان مختلفی استفاده شده است و هربخش از این کتاب راجع به یک موضوع خاص است. ۲۹۴ صفحه از این کتاب مختص به طراحی‌های هنری و تفسیر آن‌ها است. همچنین در ۵۵ صفحه از آن، با تاریخ هایرول و اتفاق‌هایی که در آن افتاده است، آشنا خواهیم شد. در انتها نیز حدود ۵۰ صفحه از طراحی‌ها و تصاویر اولیه بازی را مشاهده خواهیم کرد.

در انتها گفته شده است که در کتاب هنری Breath of the Wild - Creating a Champion، مصاحبه‌هایی با هیدمارو فوجیبایاشی، ساتورو تاکیزاوا، تاکومی وادا و ایجی آئونوما قرار گرفته است. در این میان شاید با خود بگویید که آیا از طرح‌های هنری دو DLC بازی نیز در این کتاب هنری استفاده شده است یا نه که در جواب باید بگویم بله کتاب هنری بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild شامل محتویات دو بسته الحاقی این بازی می‌شود.

کتاب هنری Breath of the Wild

کتاب هنری Breath of the Wild

کتاب هنری Breath of the Wild

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild توانست از زومجی نمره عالی ۱۰ را دریافت کند و زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

هجدهمین «افسانه‌ی زلدا» نشان داد که یک بازی ویدیویی کامل واقعاً چه حس و حالی دارد و همین بیشتر از لذت‌بخش بودن، متعجبمان می‌کند. داستان پر پیچ و خم و دوست‌داشتنی، گیم‌پلی بسیار عمیق و روان، گرافیک هنری بی‌نظیر و نت‌های گوش‌نواز موسیقی‌ وقتی با چاشنی جادویی نینتندو همراه می‌شود، ناب‌ترین تجربه‌ی ممکن را برای گیمر به ارمغان می‌آورد. نینتندو باز هم نشان داد که «بازی» را بهتر از هر کسی می‌فهمد و «بازی» ساختن را بلد است. The Legend of Zelda: Breath of the Wild را باید فارغ از سبک و پلتفرم، بازی کرد و لذت برد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده