نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

انتشار ویدیو تازه‌ای از بازی Jurassic World Evolution و توضیحات تیم سازنده‌ آن

استودیو Frontier Developments با انتشار ویدیویی تازه از بازی Jurassic World Evolution توضیحات کامل و جالبی در مورد جنبه‌های مختلف این اثر ارائه داده‌ است.

امروز Frontier Developments توسعه‌دهنده‌ی بازی Jurassic World Evolution ویدیوی تازه‌ای تحت عنوان Developer Diary منتشر کرده‌ است که طی آن اعضای تیم سازنده‌ی این بازی، در مورد ساختار و مراحل ساخت و توسعه‌ی آن توضیحاتی را به مخاطبان ارائه می‌دهند.

در این ویدیو نه‌ تنها شاهد قسمت‌هایی زیبا و گاها چشم‌نواز از گیم‌پلی و جلوه‌های بصری این بازی هستیم بلکه سازندگان به شرح برخی دیگر از جنبه‌های این اثر از جمله ماموریت‌هایی که در چندین دسته‌ی متفاوت مانند تیم تحقیقات، تیم امنیتی و غیره به شما داده می‌شوند می‌پردازند. همچنین حضور جف گولدبلام (Jeff Goldblum) در نقش دکتر لن مالکولم (Dr. Ian Malcolm) نیز از دیگر خبر‌های خوش سازندگان برای هواداران این بازی است. هوادارانی که از زمان کنسول پلی‌استیشن 2 و بازی Jurassic Park: Operation Genesis تاکنون در انتظار بازگشت این بازی و تجربه‌ی مجدد حال و هوای آن بوده‌اند. در ادامه شما را به تماشای تازه‌ترین ویدیوی منتشر شده از این بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدئو از وب‌سایت آپارات

بازی Jurassic World Evolution در تاریخ ۲۲ خرداد برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده