// شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

حالت War بازی PUBG به دلیل مشکلات سرور حذف شد

به دلیل مشکلاتی که حالت War برای سرور‌ بازی PUBG ایجاد کرد، با تصمیم کمپانی PUBG Corp این حالت حذف شد.

اوایل ماه میلادی گذشته کمپانی PUBG Corp، حالت جدیدی به نام War را به بازی PlayerUnknown's Battlegrounds اضافه کرد. این حالت متفاوت از رویه مرسوم بتل رویال که کشته شدن به معنای حذف از بازی است، عمل می‌کند و بازیکنان رسپاون می‌شوند. حالت مذکور باری دیگر در روز گذشته، برای مدت محدود و با تغییرات گسترده در دسترس کاربران پی سی قرار گرفت. در حالت War که مشابه Team Deathmatch است، بازیکنان در قالب ۱۰ تیم پنج نفره در نقشه Miramar به نبرد با یکدیگر می‌پردازند. اولین تیمی که با کشتن اعضای دیگر تیم‌ها یا اصطلاحا Knock کردن آن‌ها، به امتیاز ۲۰۰ برسد، پیروز میدان خواهد بود. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، حالت War مشکلاتی را برای سرور‌ بازی پابجی به‌ وجود آورده است که کمپانی PUBG Corp مجبور به خارج کردن آن از دسترس کاربران شده است.

پس از آنکه حالت War در ساعت ۶:۳۰ روز گذشته به بازی اضافه شد، سرور‌ بازی PUBG با مشکل رو‌به‌رو شد، در نتیجه کمپانی PUBG Corp به منظور تعمیرات اضطراری بازی مذکور را به مدت یک ساعت از دسترس بازیکنان خارج کرد. در طی این مدت مشخص شد که حالت War دلیل مشکلات سرور بوده است و نهایتا از بازی PUBG کنار گذاشته است. کمپانی PUBG Corp در این رابطه چنین گفته است:

متاسفانه ما مجبور شدیم پیش از موعد مقرر رویداد هفته جاری را پایان دهیم، زیرا متوجه شدیم که برای سرور مشکلاتی را به همراه داشته است. مهندسین ما تمام تلاش خود را برای اطمینان از عدم تکرار مشکلات مشابه در آینده، به کار بسته‌اند.

حالت War قرار بود تا روز ۶ مه (۱۶ اردیبهشت) پذیرای علاقه‌مندان باشد که این امر محقق نشد. کمپانی PUBG Corp تا‌کنون نسبت به احتمال بازگشت این حالت به بازی PlayerUnknown's Battlegrounds صحبت نکرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده