نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

تجربه متفاوتی از ترس با سیستم سنجش ضربان قلب بازی ترسناک Bring To Light

استودیو Red Meat Games اعلام کرد که بازی ترسناک Bring To Light از سیستم اندازه‌گیری ضربان قلب به منظور بهبود تجربه بازیکنان استفاده می‌کند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی ترسناک Bring To Light، جدیدترین اثر استودیو کانادایی Red Meat Games از سیستم اندازه‌گیری ضربان قلب استفاده می‌کند تا تجربه بازیکنان را در بازی بهبود بخشد.

حال این سوال پیش می‌آید که این سیستم چگونه تجربه بازیکنان را بهبود می‌بخشد؟ خب، باید بگوییم که بازی بسته به ضربان قلب بازیکنان به صورت پویا تغییر می‌کند؛ به عبارت دیگر این سیستم میزان ترسناک بودن حوادث را تعیین می‌کند، مشخص می‌کند که اتفاقات ترسناک هر چند وقت یک‌بار رخ دهند و جهان بازی بر این اساس تغییر می‌کند.

کیث مکسی، مدیرعامل استودیو رد میت گیمز در بیانیه‌ای توضیح داد که بازی‌های ترسناک، بازیکنان مختلف را به گونه‌ای متفاوت می‌ترسانند و بر این اساس تجربه افراد مختلف از این‌گونه بازی‌ها یکسان نخواهد بود. او در ادامه گفت که استفاده از قابلیت سنجش ضربان قلب این امکان را برای آنها فراهم می‌آورد که یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های حال حاضر را خلق کنند. مکسی در این بیانیه اظهار داشت:

بازی‌های ژانر وحشت به طریق مختلف برای افراد متفاوت ترسناک هستند. استفاده از سیستم اندازه‌گیری ضربان قلب به ما امکان می‌دهد تا متوجه شویم چه عواملی باعث ترس بازیکنان می‌شود و با هوش مصنوعی انعطاف‌پذیر بازی شرایطی را فراهم آوریم که در زمان مورد نیاز بازی ترسناک‌تر شود و در زمان‌هایی از ترس آن کاسته شود. این سیستم به ما اجازه می‌دهد تا یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های حال حاضر این ژانر را خلق کنیم.

استودیو Red Meat Games تا به حال چندین بازی مختلف برای موبایل ساخته است و در کارنامه این استودیو چندین بازی واقعیت مجازی نیز به چشم می‌خورد که از میان آنها می‌توان به بازی Cube Samurai: Run، بازی Bloxiq VR و بازی First Impact: Rise of a Hero اشاره کرد.

با اینکه تاریخ انتشار دقیق بازی Bring to Light اعلام نشده است، اما می‌دانیم که این بازی ترسناک در سال جاری میلادی برای کنسول‌ها، پی سی و پلتفرم‌های واقعیت مجازی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نظر خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده