نویسنده: محمد حیدری
// جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹

طرفداران بازی Warriors Orochi 4 هفته آینده منتظر اطلاعات تازه باشند

کمپانی Koei Tecmo در اکانت توییتر رسمی خود اعلام کرده است که به‌زودی اطلاعات و جزییات تازه‌ای از قسمت چهارم سری بازی Warriors Orochi را در اختیار هواداران قرار خواهد داد.

امروز Koei Tecmo در اکانت توییتر خود اعلام کرد که زمان زیادی تا انتشار اطلاعات تازه از بازی Warriors Orochi 4 یا Musou Orochi 3 (آن‌گونه که در ژاپن شناخته می‌شود) باقی نمانده‌ است. دقیق‌تر بگوییم طی این پیام، تاریخ ۲۰ اردیبهشت به عنوان زمان رونمایی از این اطلاعات تازه مشخص شده است.

از آن‌جا که طبق اطلاع سازندگان، رونمایی از این اطلاعات در روز پنج‌شنبه اتفاق خواهد افتاد؛ پس احتمالا باید منتظر انتشار اولیه‌ی آن‌ها در مجله‌ی فامیتسو و در نتیجه لو رفتن برخی از این اطلاعات در حوالی روز سه‌شنبه باشیم؛ اتفاقی که احتمال انتشار این اطلاعات در روز چهارشنبه در غرب را افزایش می‌دهد.

اگر مشتاق دانستن این حقیقت هستید که چرا این بازی در ژاپن با نام Musuo Orochi 3 شناخته می‌شود باید بدانید که این موضوع با اتفاق مشابه در سری Dynasty Warriors شباهت‌هایی دارد. بازی دوم سری Warriors Orochi در ژاپن به‌جای نام Musuo Orochi 2، به‌ اسم Musou Orochi Maou Sairin شناخته می‌شد. زمانی که ژاپن با Musou Orochi 2 به کار خود ادامه داد، طرف غربی Koei Tecmo نام Warriors Orochi 3 را برای این بازی برگزید.

هنوز اطلاعات دقیقی از پلتفرم‌های انتشار بازی Warriors Orochi 4 منتشر نشده است، اما می‌دانیم که این بازی طی سال ۲۰۱۸ در غرب منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده