نویسنده: علی ولی خانی
// یکشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲

تاریخ عرضه نسخه PSVR بازی Killing Floor: Incursion مشخص شد

استودیو تریپوایر رسما اعلام کرد که نسخه‌ی PlayStation VR بازی Killing Floor: Incursion در یکم می (یازدهم اردیبهشت) منتشر خواهد شد.

اگر شما هم جزو صاحبان پلی استیشن VR هستید و منتظر اعلام تاریخ عرضه‌ی بازی Killing Floor: Incursion روی این پلتفرم بوده‌اید، امروز روز شانس شما است. بالاخره مدت‌ها بعد از اعلام خبر انتشار این بازی برای PSVR در دسامبر گذشته، Tripwire Interactive به طور رسمی اعلام کرد که این بازی شوتر اول شخص در ۱۱ اردیبهشت،‌ یعنی تنها در کمتر از یک ماه، به سیستم واقعیت مجازی سونی خواهد آمد.

در ادامه‌ی این خبر، اعلام شد که این نسخه از بازی دارای مرحله‌ای اختصاصی است که تنها در PSVR در دسترس خواهد بود. این مرحله که The Crucible نام دارد، ابتدا به عنوان یک نقشه‌ی حالت Holdout معرفی شد؛ اما با این حال سازندگان نهایتا تصمیم گرفتند که تغییراتی در آن ایجاد کنند و اجازه دهند که تجربه‌ی منحصربه‌فرد و جداگانه‌ی خودش باشد. شما می‌توانید چند اسکرین شات از این نقشه را در پایین مطلب مشاهده کنید.

نسخه PlayStation VR بازی Killing Floor: Incursion قرار است به طور رایگان شامل تمامی بسته‌های الحاقی منتشر شده برای نسخه‌های Oculus Rift و HTC Vive این بازی باشد. Killing Floor: Incursion در سال میلادی گذشته برای پلتفرم‌های ذکر شده منتشر شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده