نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

تاریخ انتشار بازی Owlboy برای PS4 و Xbox One

سازندگان بازی Owlboy در استودیو دی‌پد تاریخ انتشار این بازی مستقل روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 را اعلام کردند.

Owlboy یک بازی مستقل تحسین‌شده محصول استودیو دی‌ پد است که پس از یک پروسه ساخت طولانی، ابتدا روی کامپیوتر منتشر شد و پس از آن، سازندگان انتشار بازی روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ را تایید کردند که از بین این کنسول‌ها، بازی ابتدا چندی پیش روی سوییچ منتشر شد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، تاریخ انتشار بازی روی PS4 و Xbox One هم اعلام شده است.

بر این اساس، بازی Owlboy در تاریخ ۲۱ فروردین به صورت دیجیتالی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. همچنین یک نسخه فیزیکی از این بازی هم در تاریخ ۸ خرداد برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

Owlboy یک بازی پلتفرمر دو‌بعدی با طراحی‌های هنری زیبا است که داستانی بسیار غنی و تاثیرگذار هم روایت می‌کند. ساخت این بازی از سال ۲۰۰۷ آغاز شد با این حال بازی، در نهایت در سال ۲۰۱۶ در دسترس قرار گرفت. این بازی در بررسی زومجی ۹.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از بررسی بازی، به شرح زیر است:

Owlboy یک نمونه بسیار موفق از بازی‌های کلاسیک سبک پلتفرمر است که این روز‌ها دیگر شاهد نمونه‌های جدیدی از آن‌ها نیستیم. با اینکه این بازی ۹ سال در دست ساخت بوده، ولی کیفیت محصول نهایی نشان می‌دهد که سازندگان در طول این مدت همه‌ی تلاش و وسواس خود را برای خلق یک بازی به‌یادماندنی به خرج داده‌اند و نتیجه اثری است که تاثیر آن تا مدت‌ها در ذهن گیمر باقی می‌ماند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده