نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۳

بازی The Coma: Recut به پلی‌ استیشن ویتا راه می‌یابد

کمپانی مرج گیمز نسخه قابل حمل بازی The Coma: Recut را معرفی کرد که برای پلی‌استیشن ویتا به صورت فیزیکی هم در دسترس خواهد بود.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی مرج گیمز اعلام کرد که یک قرارداد همکاری با کمپانی دیجراتی برای انتشار نسخه فیزیکی بازی The Coma: Recut برای پلی‌ استیشن ویتا امضا کرده است. بازی The Coma: Recut در شهریورماه امسال برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شد و در ماه می (اردیبهشت-خرداد) به پلی‌استیشن ویتا راه می‌یابد.

به نظر می‌رسد که نیک آلفیِری، مدیرعامل کمپانی دیجراتی از اعلام این خبر هیجان‌زده است. او در این‌باره گفت:

ما پیش‌بینی کرده بودیم که نهایتا یک نسخه فیزیکی از بازی The Coma: Recut را برای کنسول پلی‌استیشن ویتا منتشر می‌کنیم. حال به لطف کمپانی مرج گیمز می‌توانیم این کار را انجام دهیم و کیفیت کار آنها نیاز به توضیح ندارد.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی The Coma: Recut بازیکنان را در نقش یک دانش‌آموز دبیرستانی کره‌ای با نام یانگهو قرار می‌دهد که توسط یک قاتل روانی تعقیب می‌شود. بازیکنان باید زنده بمانند، از قاتل روانی و بی‌رحمی که به دنبال آنها است پنهان شوند و در مسیر پر رمز‌ و‌ راز و تاریک بازی به اکتشاف بپردازند.  

لوک کیگرن، مدیرعامل کمپانی مرج گیمز نیز در در این‌باره اظهار داشت:

کمپانی مرج گیمز بسیار خوشحال است که با دیجراتی کار می‌کند. من اطمینان دارم این برای طرفداران بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود که می‌توانند نسخه فیزیکی بازی The Coma: Recut را به کلکسیون خود اضافه کنند.

یازی The Coma: Recut در ماه می و با قیمت ۳۴.۹۲ دلار برای پلی‌استیشن ویتا منتشر خواهد شد و کسانی که قصد پیش خرید این بازی را دارند، باید به وب‌سایت Signature Edition Games مراجعه کنند. شما می‌توانید باکس آرت بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

The Coma: Recut


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده