نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

بازی جدید سگا با نام Sensen Senki معرفی شد

سگا در چند روز گذشته خبر از معرفی یک بازی جدید می‌داد و حال این بازی با نام Sensen Senki معرفی شده است.

کمپانی سگا در چند روز گذشته با انتشار تصاویری مرموز از چند مبارز و همچنین راه‌اندازی سایتی که یک شمارش معکوس را نشان می‌داد، خبر از معرفی یک بازی جدید داده بود و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این بازی با نام Sensen Senki معرفی شده است. با اینکه برخی طرفداران انتظار یک بازی بزرگ را از Sega داشتند، Sensen Senki در واقع یک بازی جمع و جور و آرکید به شمار می‌رود.

به طور دقیق‌تر، Sensen Senki یک بازی کارتی است که در آن گیمر در نقش یک فرمانده قرار گرفته و گروهی چهار نفره از مبارزین را کنترل می‌کند. هدف شما در بازی، شکست دادن فرمانده رقیب است. Sensen Senki یک بازی آنلاین خواهد بود و در آن، شاهد سه گروه کارت با نام‌های تجهیزات، آیتم و جادو خواهیم بود. برای استفاده از کارت‌ها در بازی، به SP نیاز خواهید داشت که حکم همان مانا را در بازی‌های مشابه دارد. به‌علاوه در این بازی امکان انتخاب از بین فرماندهان مختلف را خواهید داشت که هریک، قدرت جادویی ویژه‌ای دارند. برای استفاده از این قدرت در بازی، اولا باید چند نوبت صبر کنید و ثانیا تنها یک بار قادر به استفاده از آن خواهید بود پس باید زمان‌بندی درستی برای این کار داشته باشید.

بازی Sensen Senki بین روز‌های ۶ تا ۸ بهمن در شهر توکیو روی دستگاه‌های آرکید برای آزمایش توسط کاربران در دسترس خواهد بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده