نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۵

برای تجربه بازی A Way Out به شکل دو نفره آنلاین، یک نسخه از بازی کافی است

جوزف فارز، کارگردان بازی A Way Out توضیحاتی در مورد نحوه تجربه بازی به صورت دو نفره آنلاین ارائه داد.

از آنجایی که در جریان رویداد Game Awards 2017 جوزف فارز، کارگردان بازی A Way Out به جای ارائه اطلاعات جدید در مورد بازی در دست ساختش سرگرم فحاشی به اسکار بود، موفق نشد اطلاعات جدیدی در مورد این بازی ارائه دهد.

ابتدا قرار بود فارز در رویداد مذکور پیرامون نحوه تجربه بازی به صورت دونفره آنلاین توضیحاتی ارائه دهد؛ چرا که ابهامات زیادی پیرامون این موضوع پدیدار شده بود. ابتدا گفته شده بود سیستم دونفره بازی به این صورت است که بازیکنی که بازی را در اختیار دارد می‌تواند دوستش را دعوت به تجربه بازی به صورت دونفره کند، اما معلوم نبود که نفر دوم برای تجربه بازی بایستی بازی را خریداری کند یا نیازی به این کار نیست.

با توجه به اینکه ناشر بازی کمپانی الکترونیک آرتز است که به علت سیاست‌های پول پرستانه خود امروزه از محبوبیت بسیار بالایی (!) در نزد بازیکنان برخوردار است، بسیاری تصور کردند که این ویژگی فقط برای تجربه دونفره بازی به صورت آفلاین خواهد بود. با این حال جوزف فارز تایید کرد که برای تجربه بازی به صورت دونفره آنلاین، فقط یک نفر بایستی بازی را خریداری کند.

سازندگان بازی A Way Out حتی پا را فراتر گذاشته و یک تریلر هم پیرامون این ویژگی منتشر کرده‌اند که در آن نشان داده می‌شود که می‌توانید از فهرست دوستانتان هر کس را که بخواهید برای تجربه بازی دعوت کنید و آن شخص هم با دانلود بازی می‌تواند به شما بپیوندد.

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

هنوز مشخص نیست که این ویژگی چه محدودیتی برای نفر دوم خواهد داشت. ممکن است پیشرفت در بازی برای شخصی که بازی را خریداری نکرده ذخیره نشود؛ با وجود این استودیو Hazelight هنوز هیچ حرفی در این رابطه نزده است.

بازی A Way Out در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۸ (۳ فروردین ۹۷) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده