// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

بتای بازی Monster Hunter: World برای پری لود در دسترس قرار گرفت

علاقه‌مندان به بازی Monster Hunter: World می‌توانند هم‌اکنون بتای این بازی را روی پلی‌استیشن 4 خود دانلود کنند.

در گذشته مشخص شده بود که بازی Monster Hunter: World، دارای یک بتای عمومی خواهد بود که انحصارا برای کاربران پلی استیشن 4 در نظر گرفته شده است و حال، اگر علاقه‌مند به این بازی هستید، می‌توانید بتای Monster Hunter: World را روی کنسول خود پری‌لود کرده و منتظر عرضه آن بمانید.

طبق اخبار بازی منتشر شده، علاقه‌مندان به بازی Monster Hunter: Worlds می‌توانند با مراجعه به فروشگاه پلی استیشن، بتای بازی Monster Hunter: Worlds را دانلود کنند. بتای بازی Monster Hunter: World امشب ساعت ۸:۳۰ به وقت ایران در دسترس قرار می‌گیرد و حجم آن ۵.۹ گیگابایت است. همچنین در ادامه اعلام شده است که بتای بازی ذکر شده تا تاریخ ۲۱ آذر ماه (۱۲ دسامبر) ساعت ۸:۳۰ شب به وقت ایران در دسترس خواهد بود.

تنها نکته‌ای که برای بازی کردن این بتای عمومی نیاز دارید، این است که کاربران باید اشتراک پلی استیشن پلاس داشته باشند. بتای بازی Monster Hunter: World دارای ۱۴ اسلحه متفاوت و سه کوئست است که در دو محیط Ancient Forest و Wildspire Wastle باید آن‌ها را انجام دهید. سه مرحله در نظر گرفته شده را می‌توان به صورت تک‌نفره یا مشارکتی (تا سقف سه بازیکن) انجام دهید و کمپانی کپکام (Capcom، سازنده و ناشر بازی) اعلام کرده که اگر قبل از پایان بتای بازی، سه کوئست در نظر گرفته شده را کامل کنید، جوایزی را در نسخه اصلی به عنوان پاداش دریافت می‌کنید.

بازی Monster Hunter World در تاریخ ۶ بهمن‌ماه (۲۶ ژانویه ۲۰۱۸) روی PS4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. نسخه کامپیوتر بازی در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده