// شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۵

اعطا سه گانه‌ Chronicles به صورت رایگان به خریداران Season Pass بازی Assassin’s Creed Unity

هم‌اکنون تمام کسانی که Season Pass بازی Assassin’s Creed Unity را خریده بودند، محتوای جدیدی به نام سه گانه‌ی Assassin’s Creed Chronicles دریافت خواهند کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
همان‌طور که می‌دانید بازی Assassin’s Creed Unity در زمان عرضه‌ی خود اصلا موفق ظاهر نشد و بعد از آن یوبی‌سافت تلاش کرد تا اوضاع را بهتر کند.این شرکت ابتدا Season Pass بازی را رایگان کرد و سپس یک بازی رایگان به کسانی که آن را خریده‌اند، اعطا کرد. بعد از آن این شرکت محتوای اضافی قابل دانلودی به نام Assassin’s Creed Unity: Dead Kings معرفی کرد که به صورت رایگان در دسترس عموم قرار گرفت. این سه گانه‌ شامل سه بازی به نام Assassin’s Creed Chronicles: China، Assassin’s Creed Chronicles: India و Assassin’s Creed Chronicles: Russia است. این خبر توسط بلاگ رسمی یوبی‌سافت اعلام شده است. اما جزئیات زیادی از آن به بیرون درز نکرده است. با این وجود تکلیف کسانی که Season Pass بازی را خریدارای نکرده‌اند چه می‌شود؟ آیا آن‌ها می‌توانند به این بازی‌ها دست یابند؟ خب، آن‌ها می‌توانند. هر کدام از این سه بازی به عنوان یک بازی مستقل برای پلتفرم شما در دسترس قرار خواهد گرفت:
تمامی این سه Chronicles به صورت یک بازی مستقل برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت. شما هنوز می‌توانید حتی اگر Season Pass بازی Unity  را نخریده‌اید،  بازی Assassin’s Creed Chronicles: China را بگیرید.
مجموعه بازی‌های Assassin’s Creed Chronicles به صورت دو بعدی است و قرار است که شما را به حال و هوای Prince of Persiaهای قدیمی ببرد. با گذشت سال‌ها طرفداران هنوز درباره‌ی روایت بازی Assassin’s Creed در آسیا، مخصوصا ژاپن و چین سوال می‌کنند. تاکنون که این اتفاق رخ نداده است ولی Chronicles حداقل می‌توانیم مزه‌ی بودن بازی Assassin’s Creed در این مناطق را بچشیم. آیا شما هم با این عقیده موافقید؟ سه‌گانه‌‌ی Assassin’s Creed Chronicles را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. منبع: segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده