نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

تاریخ انتشار بسته‌ی الحاقی Green Cities بازی Cities: Skylines مشخص شد

کمپانی پارادوکس اینتراکتیو و استودیو کولوسال اوردر اعلام کردند که بسته‌ی الحاقی Green Cities (شهر سبز) بازی Cities: Skylines در تاریخ ۲۷ مهر منتشر خواهد شد.

مدتی قبل و در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017، سازندگان بازی Cities: Skylines از بسته‌ی الحاقی جدیدی با نام Green Cities (شهر سبز) برای بازی شبیه‌ساز شهرسازی خود خبر دادند که بازیکنان را قادر می‌سازد تا کلان‌شهر خود را به شهری سبز و سازگار با محیط زیست بدل کنند. حال و با استناد به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی پارادوکس اینتراکتیو به عنوان ناشر و استودیو کولوسال اوردر به عنوان توسعه‌دهنده‌ی بازی Cities: Skylines اعلام کردند که این بسته‌ی الحاقی در تاریخ ۲۷ مهرماه (۱۹ اکتبر) برای پی‌سی، مک و لینوکس در دسترس قرار می‌گیرد.

این بسته‌ی الحاقی ۱۲.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و بیش از ۳۵۰ مورد جدید را به بازی اصلی اضافه خواهد کرد که از جمله‌ی آنها می‌توان به گزینه‌های بصری جدید، ساختمان‌های سازگار با محیط زیست، فروشگاه‌های محصولات ارگانیک، پارک‌ها و خدمات جدید اشاره کرد. این دارایی‌ها تماما در اختیار شهرداری خواهد بود تا نهایتا شهر یک بار و برای همیشه از شر آلودگی رهایی یافته و به شهری سبز و سازگار با محیط زیست تبدیل شود.

بازیکنان با استفاده از گزینه‌ها و امکانات این بسته‌ی الحاقی می‌توانند شهرهای متنوع و‌ سازگار با محیط زیست خود را بسازند و در آن از گزینه‌های تخصصی‌تری نظیر ممنوعیت استفاده از موتورهای احتراق در داخل شهرها و مقررات فیلترکردن زباله‌ها برای ساختمان‌های صنعتی استفاده کنند.

علاوه بر این، در این بسته‌ی الحاقی سرویس‌ها، سناریوها و گزینه‌های مربوط به سیاست‌های حفظ محیط زیست نیز در کنار بازنگری‌های مربوط به آلودگی‌های صوتی و آلودگی‌های زمین به بازی راه خواهند یافت.

Cities: Skylines

یک بروزرسانی رایگان نیز برای تکمیل بازی اصلی در کنار بسته‌ی الحاقی «شهر سبز» منتشر خواهد شد که اتومبیل‌های الکترونیکی، تغییرات در آلودگی صوتی و گزینه‌های زیباسازی بیشتری را در قالب پارک‌ها، درختان و موارد دیگر در اختیار می‌گذارد.

تا به این لحظه هیچ سخنی از انتشار این بسته‌ی الحاقی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان به میان نیامده است. از ماه مارس ۳.۵ میلیون نسخه از بازی Cities: Skylines (که به طور خاص شامل انتشار نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نمی‌شود) به فروش رفته است و این بدین معنی است که این بازی پرفروش‌ترین بازی کمپانی پارادوکس اینتراکتیو به شمار می‌رود.

آخرین تریلر از بسته‌ی الحاقی Green Cities بازی Cities: Skylines را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده