// سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸

تصاویری از بازی چهار نفره ماجراجویی و فانتزی منتسب به Valve

با توجه به تصاویر منتشر شده و اظهارات درو ولف، به نظر می‌رسد Valve روی یک بازی در سبک ماجراجویی و فانتزی بر اساس بخش چهار نفره کار می‌کرده است.

با توجه به تصاویری که توسط درو ولف، کارمند سابق ولو منتشر شده است، به نظر می‌رسد این استودیو در گذشته مشغول ساخت بازی‌ای با حال و هوای ماجراجویی و فانتزی بوده است. او در وب‌سایت شخصی خود تصاویری هنری از اثری نامعلوم را منتشر کرده و این‌چنین به اظهار نظر پردخته است:

توسعه شخصیت‌ها برای یک پروژه در حال تحقیق و توسعه. این پروژه مربوط به یک بازی داستانی در سبک ماجراجویی و فانتزی بر پایه سیستم مبارزات چهار نفره بود. قرار بود گروه‌هایی چهار نفره از شخصیت‌های مختلف، متعدد و در عین حال عجیب و غریب برای این پروژه طراحی شود که در نهایت با بحث و نظرات فراوان، گروه تصمیم گرفت ۱۰ شخصیت را برای این پروژه در نظر بگیرد. این ۱۰ شخصیت به‌عنوان شخصیت‌های اصلی پروژه شناخته شدند.

valve project

تصویر ۱۰ شخصیت نهایی که درو ولف منتشر کرده است؛ از دیو و شوالیه گرفته تا روح و شکارچی

 

اطلاعات دیگری مبنی بر اینکه این تصاویر مربوط به پروژه داخلی کمپانی بازی‌سازی Valve بوده در دست نیست، اما از آنجایی که درو ولف در سال‌های اخیر به جز ولو در هیچ جایی مشغول به کار نبوده است می‌توان نتیجه گرفت که به احتمال فراوان این تصاویر مربوط به محصولی مرتبط با ولو بوده است. درو ولف در سمت طراح هنری، ۹ سال در ولو مشغول به کار بوده است و از جمله برای بازی Dota 2 جلوه‌های هنری مربوط به شخصیت‌های آن را طراحی کرده است. او طبق مشخصاتی که در وب‌سایت شخصی خود منتشر کرده، در حال حاضر مستقل است.

در طی ماه‌های گذشته افراد تاثیرگذاری از کمپانی Valve جدا شده‌اند. چت فلیشک، از اعضای مشهور ولو که در شکل‌گیری بازی Portal نقش اساسی داشت و همچنین روی تکنولوژی واقعیت مجازی نیز فعالیت می‌کرد، این شرکت را ترک کرد. چند ماه پیش نیز اریک ولپاو، نویسنده بازی Portal، بازی Left 4 Dead و بازی Half Life 2 از این مجموعه جدا شد. مارک لیدلاو، دستیار اریک ولپاو در کار نویسندگی، نیز در سال ۲۰۱۶ کمپانی بازی‌سازی ولو را ترک کرد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده