نویسنده: زومجی زومجی
// پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۳

با نسخه ۲۵۰هزار پوندی Dying Light آشنا شوید

اگر از طرفداران بازی Dying Light هستید و ۲۵۰هزار پوند هم در جیب خود دارید، سازندگان این بازی پیشنهاد ویژه‌ای برای شما دارند. همراه زومجی باشید.
نسخه‌های عجیب و غریب و البته گران قیمت بازی‌های ویدئویی روز به روز پیشرفت می‌کنند و با ظاهری جدید، عرضه می‌شوند. نسخه ویژه Dying Light هم سعی کرده تا از میدان رقابت عقب نماند و با قیمت خود، به یکی از گران‌ترین نسخه‌های ویژه تبدیل شود. استودیوی لهستانی سازنده اولین بازی از سری Dead Island، شهرت خاصی برای عرضه نسخه‌های عجیب و غریب دارد. آن‌ها قصد دارند بار دیگر، با عرضه یک نسخه بسیار ویژه از آخرین بازی خود یعنی Dying Light ، باز هم همه را شگفت زده کنند. ماه گذشته بازی Dying Light به صورت دریافت دانلودی، رسما در انگلستان عرضه شد و قرار است نسخه فیزیکی این هفته عرضه شود. با وجود اینکه بسیاری از افراد تقریبا عرضه فیزیکی آن را در این هفته فراموش کرده بودند، تکلند (Techland) از نسخه ۲۵۰هزار پوندی این بازی، رونمایی کرد. نسخه‌ای با نام «My Apocalypse Edition» که شامل یک خانه می‌شود! این نسخه ویژه شامل ۴ نسخه از بازی، درس حرفه‌ای ورزش پارکور، یک کالای بسیار خاص و انحصاری و یک خانه ساخته شده برای مقابله با آخرالزمان زامبی ها می‌شود. این نسخه برای فروش به صورت انحصاری، در فروشگاه GAME قرار داده شده است. اعلامیه رسمی این نسخه، به شرح زیر است:
هنگامی که زندگی شما در یک آخرالزمان در خطر باشد، بهتر است که آماده شده باشید. نسخه «My Apocalypse Collector's Edition» از بازی Dying Light به شما اجازه می٬دهد تا این امکان را داشته باشید. محور اصلی مورد توجه در این نسخه بسیار خاص، خانه ضد زامبی آن است که توسط Tiger Log Cabins در انگلستان ساخته خواهد شد. این خانه، به همراه تمامی وسایل مورد نیاز برای زندگی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و همچنین شامل یک سکوی بلند با مزیت دید بهتر و یک دریچه برای فرار خواهد بود. همچنین یک فضا برای اسلحه‌های شما در نظر گرفته خواهد شد. به علاوه، یک فضای پذیرایی با یک تلویزیون، ایکس‌باکس وان و بهترین سیستم موجود در اختیار شما است تا با استفاده از آن‌ها Dying Light را بازی کنید. همچنین نسخه «My Apocalypse Collector's Edition» شامل درس پارکور با محوریت آخرالزمان زامبی خواهد بود که توسط Ampisound (تیم سازنده پارکورهای ویدئوی Dying Light) تدریس می‌شود. به علاوه، لباس‌های بسیار خوب و البته قدرت جدید درون بازی که به شما اجازه می٬دهد هنگامی که دنیای اطراف شما در هرج و مرج آخرالزمان زامبی‌ها سقوط می‌کند، زمان را به سرعت سپری کنید.
142485434884 اما این ها تمامی چیزهایی نیستند که با خرید این نسخه بدست خواهید آورد. شما بخش Be The Zombie را با سازندگان بازی انجام می‌دهید (آن‌ها به شما اجازه می‌دهند در بازی پیروز شوید!). همچنین در سفری به لهستان، از تکلند دیدار خواهید کرد و در جشن مخصوص آن‌ها حضور خواهید داشت. همچنین صورت شما به حالت Night Hunter طراحی می‌شود و یک عینک دید در شب مخصوص Dying Light را دریافت می‌کنید. به علاوه، یک فیگور هم اندازه سایز انسان  و دو عدد هدفون Tiamat  از محصولات شرکت ریزر (Razer) دریافت خواهید کرد. منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده