نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰

تعداد فعلی شرکت کنندگان نمایشگاه Tokyo Game Show 2017 مشخص شد

انجمن تهیه‌کنندگان ژاپنی سرگرمی‌های کامپیوتری، تعداد فعلی ناشران و توسعه‌دهندگان نمایشگاه توکیو گیم شو 2017 را ۳۲۲ شرکت‌کننده اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، انجمن تهیه‌کنندگان ژاپنی سرگرمی‌های کامپیوتری (CESA) از تعداد فعلی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه Tokyo Game Show 2017 خبر داد.

در تاریخ ۱۳ تیر (چهارم جولای) تعداد شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه به ۳۲۲ شرکت‌کننده رسید که در مقایسه با تعداد شرکت‌کنندگان ثبت‌شده در تاریخ مشابه از سال گذشته، افزایش داشته است. شایان ذکر است که در تاریخ ۱۳ تیر سال گذشته تعداد ۳۰۱ شرکت‌کننده در نمایشگاه توکیو گیم شو 2016 اعلام حضور کرده بودند که این عدد در پایان نمایشگاه به ۶۱۳ شرکت‌کننده افزایش یافت. در حال حاضر شاهد حضور ناشران و توسعه‌دهندگان بسیاری از ۲۷ کشور مختلف در این نمایشگاه هستیم که انتظار می‌رود تا زمان شروع به کار رسمی آن، رقم فعلی افزایش یابد.

نمایشگاه توکیو گیم شو 2017 در تاریخ ۳۰ شهریور (۲۱ سپتامبر) در ماکوهاری مسه واقع در چیبا شروع خواهد شد و تا تاریخ دو مهر (۲۴ سپتامبر) نیز ادامه خواهد داشت.

ماه گذشته هم از اولین تصویر هنری نمایشگاه توکیو گیم شو امسال رونمایی شد که می‌توانید از اینجا متن کامل خبر را مشاهده کنید. نظرات خود را در خصوص این نمایشگاه با زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده