// یکشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

ویدیوی جدید بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy منتشر شد

استودیو ویکاریوس ویژنز تریلری جدیدی از گیم‌پلی بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy منتشر کرد.

چندی پیش استودیو ویکاریوس ویژنز، سازنده بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در صفحه توییتر خود از مخاطبان سوال کرد که دوست دارند گیم‌پلی مربوط به کدام یک از مراحل بازی Crash Bandicoot 3: Warped را تماشا کنند که در آخر، این استودیو با درخواست‌های متفاوتی روبرو شد و شاهد این بودیم که تریلر مربوط به گیم‌پلی مرحله Tomb Wader به نمایش در آمد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلر جدیدی از گیم‌پلی این بازی منتشر شده است که در جریان آن شاهد مرحله Future Frenzy خواهیم بود. در این مرحله شاهد رنگ‌های نئون، پلتفرم‌ها و موانع مختلف و ربات‌های دشمن بازی هستیم که شخص بازی کننده، پس از یک دقیقه و هفت ثانیه این مرحله را به اتمام می‌رساند. البته ویدیو مورد نظر تقریبا دو دقیقه زمان دارد.

در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به گیم‌پلی لول Future Frenzy بازی Crash Bandicoot 3: Warped را تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

برای آن دسته از افرادی که اطلاعات دقیقی از بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy ندارند، باید بگویم که این بازی درواقع ریمستر بازی Crash Bandicoot، بازی Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes و بازی Crash Bandicoot 3: Warped است که با قیمت ۳۹.۹۹ دلار فروخته می‌شود و در تاریخ ۹ تیر (۳۰ ژوئن) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده