// دوشنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

امکان تجربه بازی Tethered بدون پلی استیشن VR فراهم شد

استودیو سکرت سورسری اعلام کرد که بازی Tethered بدون استفاده از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR نیز قابل تجربه خواهد بود.

مدتی پیش بود که استودیو Secret Sorcery از یک بازی اختصاصی هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR تحت عنوان بازی Tethered رو‌نمایی کرده و نسخه آزمایشی آن را منتشر کرد. حال طبق تازه‌ترین اخبار بازی، به‌واسطه بروز‌رسانی جدید این بازی و حالت Untethered، دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو می‌توانند بی‌نیاز از هدست مذکور به تجربه آن بپردازند.

اسکات کرک‌لند، مدیر‌عامل استودیو سکرت سورسری در رابطه با کنار گذاشتن الزام در اختیار داشتن هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR چنین گفته است:

با حذف هدست واقعیت مجازی از ملزومات بازی، در واقع ما به وعده‌ای که به خودمان و طرفداران مبنی بر ارائه بازی Tethered به طیف گسترده‌تری از بازیکنان داده‌ایم، عمل کرده‌ایم. اکنون تمامی دارندگان نسخه‌های مختلف کنسول پلی‌استیشن 4 می‌توانند از جزیره‌های جادویی این بازی که ما با عشق و علاقه آن‌ها را ساخته‌ایم، لذت ببرند.

بروز‌رسانی جدید بازی Tethered تنها به فراهم کردن زمینه تجربه این بازی بدون استفاده از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR محدود نمی‌شود. دیگر ویژگی‌های این بروز‌رسانی به شرح زیر است:

  • دو روش کنترل جدید
  • چک‌پوینت‌های غروب و طلوغ آفتاب
  • ویژگی‌های حرکت آهسته و حرکت تند
  • امکان رد کردن بخش آموزشی
  • پشتیبانی از رزولوشن 4K و نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی پلی‌استیشن 4 پرو (در حالت Untethered)

در بازی Tethered بازیکنان در قالب یک روح نگهبان (Spirit Guardian) وظیفه محافظت و هدایت Peep‌ها در تاریک‌ترین دوران حیاتشان را بر‌عهده دارند. این بازی استراتژی از سبک آثار هایائو میازاکی پیروی کرده و در بین سازندگان برخی از بازی‌سازان با‌استعداد تیم‌های تولید بازی‌های LittleBigPlanet ،Driveclub و MotorStorm حضور دارند. بازی Tethered با قیمت ۲۴٫۹۹ دلار از طریق استیم و فروشگاه مجازی پلی‌استیشن قابل خرید است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده