// شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

صحبت های کارگردان بازی Nioh در خصوص احتمال ساخت قسمت دوم

کارگردان بازی Nioh اخیرا صحبت‌هایی در خصوص احتمال ساخت قسمت دوم این اثر داشته و از سویی جزئیاتی از بسته الحاقی داستانی بازی ارائه داده است.

به تازگی هفته نامه فامیتسو مصاحبه‌ای کوتاه با فامیهیکو یاسودا، کارگردان بازی Nioh، داشته و او در این بین به اطلاعات جالبی اشاره داشته است. ابتدا از او در خصوص اضافه شدن شخصیت‌های Honoka و Ayane از سری Dead or Alive به Nioh سوالی پرسیده شد که یاسودا با خنده جواب داد که چنین موضوع اتفاق نخواهد افتاد.  

از سویی یاسودا اطلاعاتی در خصوص بسته الحاقی داستانی The Dragon of Tohoku که در ماه آوریل در دسترس همگان قرار خواهد گرفت منتشر کرد. او اشاره کرده که وقایع داستانی The Dragon of Tohoku بعد از بازی اصلی اتفاق خواهد افتاد و به پیشرفت‌های ویلیام (شخصیت اصلی بازی) بعد از آن نگاه انداخت. در این بسته الحاقی او به حوزه Tokugawa در ناحیه Tohoku سفر خواهد کرد و در خصوص جو نگران کننده‌ای که بر آن‌جا حاکم شده تحقیق و در این بین او با جنگ‌جویانی همچون Date Masamune ملاقات خواهد کرد.

 زمانی که از یاسودا در خصوص احتمال ساخت ادامه بازی Nioh سوالی پرسیده شد او به موفقیت‌های این اثر نه تنها در ژاپن بلکه در سایر نقاط دنیا اشاره کرد. او گفت که درخواست‌های فراوانی مبنی بر ساخت یک ادامه بر بازی شده است و هیساشی کوینوما (Hisashi Koinuma) رئیس کمپانی کوئی تکمو (Koei Tecmo) که وظیفه تهیه کنندگی Nioh را بر عهده داشته از این موضوع مطلع است. با این که تصمیمی مبنی بر ساخت ادامه‌ای بر این اثر گرفته نشده ولی با این حال یاسودا احتمال وقوع آن را مثبت دانسته است.   

محمد صادق تواضعی در نقد خود از این بازی به آن نمره بسیار خوب ۸.۵ را داده و آورده است:

بازی Nioh با در اختیار داشتن یک داستان تاریخی و ترکیب آن با دست نوشته مارکو پولو سعی کرده تا دنیای جدیدی را برای مخاطبین به ارمغان بیاورد که در این راه موفق بوده است. همچنین در بخش‌های دیگر نظیر گیم‌ پلی توانسته تا حد زیادی موفق شود و وجود یک سری مشکلات نظیر عملکرد نامناسب هوش مصنوعی سبب شده تا بازی Nioh به یک بازی کامل تبدیل نشود. با این حال نمی‌توان منکر نقاط قوت و ارزش بالای این بازی شد و قطعا تجربه‌ی این اثر بر علاقه‌مندان این سبک واجب است.

در جدیدترین اخبار بازی، کوئی تکمو اعلام کرد که Nioh موفق‌ترین بازی آن‌ها تا به امروز در غرب بوده است همچنین بر اساس آمار منتشر شده از سوی مجله فامیتسو، بازی Nioh توانسته است در ماه فوریه ۴۳ هزار و ۷۲۴ نسخه در ژاپن به صورت دیجیتالی فروش داشته باشد. از سویی سازندگان اعلام کردند که به زودی ۱۰ مرحله جدید به بازی Nioh اضافه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده