نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

تاریخ شروع بتا محدود بازی Quake Champions مشخص شد

استودیو id Software امروز تاریخ شروع بتا محدود بازی Quake Champions را به همراه معرفی یک شخصیت جدید، مشخص کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تنها یک هفته دیگر تا آغاز بتا محدود بازی Quake Champions باقی مانده است، چرا که امروز استودیو id Software تاریخ شروع این نسخه را مصادف با ۶ آوریل (پنج شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۶) اعلام کرد. در این تاریخ، بتا در اختیار گروه اولیه تسترها قرار خواهد گرفت. تعداد بازیکنانی که به این نسخه بتا دعوت می‌شوند مشخص نیست، اما گفته شده به تدریج به تعداد افراد گروه اولیه افزوده خواهد شد. در صورتی که برای شرکت در بتا ثبت نام نکرده‌اید، می‌توانید از اینجا برای ثبت نام در بتا محدود Quake Champions اقدام کنید.

علاوه بر این خبر، استودیو id Software یکی دیگر از شخصیت‌های بازی را که به عنوان قهرمان از آن‌ها یاد می‌شود، معرفی کرد. این شخصیت Anarki نام دارد که از بازی Quake III Arena بازگشته و در آن بازی یک Arena Lord و شخصیت قابل بازی بود. او همچنان هاوربرد خود را در اختیار دارد و یکی از سریعترین شخصیت‌های بازی محسوب می‌شود.

مهارت فعال وی Health Injection نام دارد که به واسطه آن می‌تواند خود را درمان کند، اما امکان درمان دیگران را ندارد. مهارت غیرفعال او Hoverboard Air Control نام دارد که موجب می‌شود نسبت به دیگر شخصیت‌ها عملکرد چابکتری در هوا داشته باشد. همچنین سرعت وی پس از Strafe Jumping افزایش پیدا می‌کند.

در پایان می‌توانید تریلر شخصیت Anarki را مشاهده کنید:

بازی Quake Champions به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی ساخته می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده