نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۱

بسته One More Fight بازی Furi برای پی سی و پلی استیشن 4 عرضه شد

محتوای دانلودی One More Fight بازی Furi در پی انتشار یک تریلر، به پی‌سی و پلی‌استیشن 4 راه پیدا کرد.

همان‌طور که در اخبار بازی، وعده‌اش داده شده بود، استودیو گیم بیکرز (The Game Bakers)، سازنده‌ی بازی Furi، محتوای دانلودی آن، یعنی One More Fight را برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه کرد. این DLC پیش‌تر در انحصار کنسول ایکس‌باکس وان داشت. گیم بیکرز به همین مناسبت، تریلر کوتاهی را هم منتشر کرده که می‌توانید در ادامه تماشای‌اش کنید.

| |

در One More Fight بازیکنان با دشمنی کینه‌توز به‌نام The Flame روبه‌رو می‌شوند که «مهارت‌های آن‌ها را به چالش می‌کشد و هشیاری‌شان را در بوته‌ی آزمایش قرار می‌دهد.» طراحی کاراکترهای این DLC به‌دست تاکاشی اوکازاکی (Takashi Okazaki) انجام شده و Scattle هم آهنگسازی آن را بر عهده داشته است. نبرد بازیکنان با The Flame در یک زمین جدید انجام می‌شود که از پایه برای همین باس‌فایت طراحی شده است. محتوای One More Fight را می‌توان در درجات سختی Furi و Furier تجربه کرد و به‌گفته‌ی توسعه‌دهنده، این DLC یک «جایزه‌ی مخفی» هم برای خریداران‌ دارد.

بازی Furi هم‌اکنون با قیمت ۲۰ دلار برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی قابل خریداری است و محتوای One More Fight را هم می‌توان با پرداخت ۴ دلار، روی این سه پلتفرم تهیه کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده