نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

استاربریز وظیفه انتشار بازی System Shock 3 را برعهده خواهد داشت

کمپانی استاربریز به عنوان ناشر بازی System Shock 3 معرفی شد.

بازی System Shock 3 در استودیو آترساید اینترتینمنت در دست توسعه است و حال امروز و در جدیدترین اخبار بازی، اعلام شد که وظیفه انتشار این بازی را کمپانی استاربریز بر عهده گرفته است. استاربریز ناشر بازی‌هایی چون Dead by Daylight و Pyschonauts 2 است و اعلام کرده که روی این بازی ۱۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خواهد کرد تا System Shock 3 برای پی‌سی و سایر پلتفرم‌ها منتشر شود.

با این حال و پس از انتشار این بازی، استاربریز از درآمد آن ۲۰ درصد از مبلغ سرمایه‌گذاری شده را دریافت خواهد کرد و پس از آن هم ۵۰ درصد از سود فروش بازی عاید استاربریز و مابقی هم نصیب استودیو سازنده خواهد شد. همچنین حق و حقوق بازی System Shock 3 کاملا متعلق به استودیو آترساید اینترتینمنت باقی خواهد ماند.

اندرسون کلینت، رییس استاربریز، ضمن انتشار این خبر متنی منتشر کرد که به شرح زیر است:

بازی System Shock یکی از قدیمی‌ترین مجموعه بازی‌های تاریخ است و من هم شخصا علاقه زیادی به این مجموعه دارم و آقای اسپکتر را یکی از اولین خالقین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی می‌دانم. ما بی‌صبرانه منتظر هستیم تا بازی System Shock 3 را با همکاری استودیو آترساید در اختیار گیمر‌های سراسر جهان قرار دهیم.

همچنین پاول نوراث، رییس استودیو آترساید نیز متنی منتشر کرده که به شرح زیر است:

ما از اینکه قرار است با کمپانی استاربریز همکاری کنیم، بسیار خوشحال هستیم. آن‌ها بازی و گیمر‌ها را به بهترین شکل ممکن درک می‌کنند و از این رو موفق شده‌اند تا در زمینه انتشار بازی‌ها به یک موفقیت عالی دست پیدا کنند و یک جامعه عالی از گیمر‌ها را داشته باشند که بازی‌های منتشر شده توسط استاربریز را تجربه می‌کنند.

بازی System Shock 3 فعلا مراحل اولیه ساخت خود را پشت سر می‌گذارد و وارن اسپکتر هم شخصا هدایت تیم سازنده بازی را برعهده دارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده